#476 Skrevet November 10, 2009 Må bare poste denne også bare pga felgene, det er hotness!!! Noen sett motoren på denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet November 10, 2009 Må bare poste denne også bare pga felgene, det er hotness!!! Noen sett motoren på denne?? Lekker fargekombo med de to gråtonene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet November 10, 2009 (endret) Kansje japse folket snar begynner å se at det er smooth OEM+ stil som er tingen Det har de gjort lenge.. lengre enn oss.. For de som ikke har sett The Pursuit of Function fra 2006, do it. edit: Resten av filmen ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet November 10, 2009 Må bare poste denne også bare pga felgene, det er hotness!!! Noen sett motoren på denne?? JA.. Det er er en meget flott g60 maskin, med carbon og flott grå-farge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet November 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet November 12, 2009 Sex on WheelZ ? Feteste Alfaen jeg har sett hvertfall, så noe må han jo gjort riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet November 12, 2009 JA.. Det er er en meget flott g60 maskin, med carbon og flott grå-farge.. Stemmer, fant ikke bilde av den i farten:) Men kan poste da eg har på PCen heime.. Men det er min drømme maskin, ser utrolig bra ut: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet November 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet November 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet November 13, 2009 Kom tilfeldigvis over et par dritkule biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet November 13, 2009 Dette vil nok mange si er helt feil, men jeg synes det er helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet November 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet November 13, 2009 sku gjerne sett under panseret på ladaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet November 13, 2009 er ikke hver dag jeg sier dette om en lada,men den der var RÅ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet November 13, 2009 fikk øyne opp for Datsun 510 når jeg spilte Forza skamråe biler mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet November 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet November 13, 2009 Jeg er absolutt ingen Fiat-fan, men denne er kongen av retro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet November 14, 2009 Ladaen var rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet November 14, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet November 16, 2009 ser det er et par fete gamle jettar her, men syns denne var skamm rå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet November 17, 2009 Ladaen var rå Gikk en Lada i Drammen for noen år tilbake med ca. 400hk. Var nok et par som sperret opp aua når de kom forbi:o) En ekte ulv i fåreklær: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet November 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet November 19, 2009 Hvilken dimensjon er det på dekk og felg her egentlig??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet November 19, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet November 19, 2009 noen selvtatte bilder fra jeg var hos Carlsson i mai http://www.carlsson.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...