#476 Skrevet November 13, 2009 Kom tilfeldigvis over et par dritkule biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet November 13, 2009 Dette vil nok mange si er helt feil, men jeg synes det er helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet November 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet November 13, 2009 sku gjerne sett under panseret på ladaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet November 13, 2009 er ikke hver dag jeg sier dette om en lada,men den der var RÅ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet November 13, 2009 fikk øyne opp for Datsun 510 når jeg spilte Forza skamråe biler mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet November 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet November 13, 2009 Jeg er absolutt ingen Fiat-fan, men denne er kongen av retro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet November 14, 2009 Ladaen var rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet November 14, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet November 16, 2009 ser det er et par fete gamle jettar her, men syns denne var skamm rå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet November 17, 2009 Ladaen var rå Gikk en Lada i Drammen for noen år tilbake med ca. 400hk. Var nok et par som sperret opp aua når de kom forbi:o) En ekte ulv i fåreklær: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet November 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet November 19, 2009 Hvilken dimensjon er det på dekk og felg her egentlig??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet November 19, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet November 19, 2009 noen selvtatte bilder fra jeg var hos Carlsson i mai http://www.carlsson.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet November 19, 2009 er det bare meg eller mangler den ene merca litt bredding bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet November 20, 2009 er det bare meg eller mangler den ene merca litt bredding bak? hehe er nok bare bilde som kødder med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet November 20, 2009 noen selvtatte bilder fra jeg var hos Carlsson i mai http://www.carlsson.de/ Nydelig! Der har du perfekt senket bil! De som ligger klistret til asfalten eller gresset med hjulbuen 20 cm ned over felgen er helt latterlig stygt! Å ikke minst ubrukelig. Men hver med sin smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet November 20, 2009 hakke den merce til høyre forskjellige felger på venster og høyre side!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet November 20, 2009 hakke den merce til høyre forskjellige felger på venster og høyre side!? Riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet November 20, 2009 (endret) Hell yeah! Den bilen der var så stygg at jeg våkna momentant her. Trenger nok ikke kaffe i dag!!1 Hvorfor henge masse plastikkræl på en ellers flott BMW? Nei, det kommer jeg aldri til å fatte og begripe. Er ikke dette en tråd om alle slags bilmerker da? Er litt drøy bredding på den, men det er jo en showbil bygd for og pushe grenser.. Bakskjermene og sideskjørta er av solid stål btw.. Slenger ut et bilde til sånn at jeg er sikker på at du holder deg våken utover dagen Også av en E93 "gjort helt riktig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet November 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet November 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet November 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...