#551 Skrevet Desember 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Desember 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Desember 7, 2009 Det der er gromt :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Desember 8, 2009 Fet den Charger'n over her og Beemer 6-serie(?) coupen! Svart bil med litt polert/krom på er en sikker vinner i de fleste tilfeller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Desember 8, 2009 (endret) Jeg digger faktisk mercedes W124 så enkelt, senk og litt felg mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Desember 9, 2009 Rart hvor tidene forandrer seg... For noen år siden var blosenka biler rett og slett Harry!! Denne bilen passer godt inn i denne tråden synes jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Desember 9, 2009 : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Desember 9, 2009 Korrekt bruk av Jota! "Glow in the dark" felger... Usikker på denne men: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Desember 9, 2009 Så kult. Vet ikke om jeg ville hatt det som hverdagsfelger men show felger hadde jo vært helt knall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Desember 11, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Desember 11, 2009 Utrolig fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Desember 11, 2009 Rart hvor tidene forandrer seg... For noen år siden var blosenka biler rett og slett Harry!! Er det ikke det fremdeles? Hvem deffinerer harry? Alle jeg kjenner som ikke er intressert i bil, syntes det å gjøre noe som helst synlige endringer på en bil er harry/rånete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Desember 11, 2009 Inn med litt E30 M3 igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Desember 11, 2009 Synes dette karroseriet er veldig riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Desember 11, 2009 Synes dette karroseriet er veldig riktig! Enig at dette er en rå bil men HATER dørhåndtakene på Deltan. Disse ødelegger hele bilen for min del utseendemessig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Desember 11, 2009 Scion Xb er en bil jeg faktisk junne tenkt meg heeeelt riktig Opel Tigra denne konstruksjonen fra Alfa mener jeg er noe av det råeste som er laget! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet Desember 12, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=UQU_cf0Asjk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet Desember 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet Desember 14, 2009 Mener dette er veldig riktig: Noen som har flere bilder og info om denne bilen? spec, utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet Desember 14, 2009 bla litt gjennom >> her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet Desember 14, 2009 takk dario, må si jeg har null peil på nye biler. hvis jeg kunn ser etter utseende, hvordan bil er best grunlag for og få en bil som denne. http://farm3.static.flickr.com/2444/3688124309_7b78e16fc3_b.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet Desember 15, 2009 takk dario, må si jeg har null peil på nye biler. hvis jeg kunn ser etter utseende, hvordan bil er best grunlag for og få en bil som denne. http://farm3.static.flickr.com/2444/3688124309_7b78e16fc3_b.jpg Femmer Golf med enten FK uten hjelpefjærer eller luft og kule hjul (og byttet front da(?)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet Desember 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet Desember 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet Desember 15, 2009 Lite fett og dra wheelies med ei boble: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...