#926 Skrevet Juni 19, 2010 Kanskje ikke bil i beste forstand, men helt riktig likevel Forresten noen som har en gammel plenklippertraktor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet Juni 19, 2010 Den med klistermerker... Har du flere? Lett jeg blir en coppycat en gang ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet Juni 19, 2010 (endret) Den med klistermerker... Har du flere? Lett jeg blir en coppycat en gang ^^ Nei, desverre, hakke det altså..men kan prøve å finne skal ihvertfall slenge det ut om jeg finner noen hvis du går inn her : http://www.scottchu.com/ så ligger det en god del feeite shoots 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet Juni 20, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet Juni 20, 2010 Slenger inn ett par bilder av biler JEG synes er helt riktig. Så kan folk komme med sine synspunkter også! Smooth!! Helt riktig! Faen den passaten var feit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet Juni 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet Juni 21, 2010 Det er bare så sært at det blir riktig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet Juni 21, 2010 Det er bare så sært at det blir riktig: Hva i huleste?? Fler bilder eller info? Lag eventuelt en egen tråd om den for og unngå for mye OT her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet Juni 22, 2010 As real as it gets:) Tenkte meg noen kom til å tro det var PS. Hehe. Hva i huleste?? Fler bilder eller info? Lag eventuelt en egen tråd om den for og unngå for mye OT her:) LINK til tråden på Vortex;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet Juni 22, 2010 Photoshop er det ikke, men vondt i øya av å prøve å forstå den får man.. Om disse hadde kommet i 4x100 hadde jeg vært all over dem, for riktigere blir det ikke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet Juni 22, 2010 Jeg vrir hodet både hit og dit, men bilen blir ikke noe mer logisk av den grunn, nei:o 4x114,3? Uansett, hvor får man fatt på sånne? 3 eiker er rett og slett snadder: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet Juni 22, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet Juni 22, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet Juni 22, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet Juni 22, 2010 Den kvite jettaen var vel svart for ei stund tilbake? Svart senter med kvit kant på kvit bil var alldeles rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet Juni 22, 2010 Smooth!! Helt riktig! Faen den passaten var feit! Hehe ja, jeg vet! Den er uberfeit! Klistremerkene gjør hele stilen spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet Juni 22, 2010 As real as it gets:) Tenkte meg noen kom til å tro det var PS. Hehe. LINK til tråden på Vortex;) Hva i huleste?? Fler bilder eller info? Lag eventuelt en egen tråd om den for og unngå for mye OT her:) Elevene på TIP på Ås VGS har også lagd en sånn i MK3. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet Juni 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet Juni 23, 2010 Likte ikke at det var alt for små felger i forhold til buen på skjermen. Hadde vært mye penere hvis han hadde gått opp ett per 3 hakk i felg størelse så han følger hjulbuens former. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet Juni 23, 2010 Synes felgene var tøffe til bilen, men kjørehøyden hans derimot...den var latterlig høy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet Juni 24, 2010 Tøft bilde, iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet Juni 24, 2010 Herregud, er vi ikke ferdige med "takstativ-er-kult-trenden enda"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet Juni 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet Juni 24, 2010 Det er bare så sært at det blir riktig: Dette synes jeg absolutt ikke er riktig. Burde lagt i Fail tråden. Ser jo helt jævlig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet Juni 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...