#1226 Skrevet August 9, 2010 Ikke samme bilen, btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet August 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet August 10, 2010 har hvertfall sett 4 venstrerattede sånne...klypen kjører da en som er det... Det betyr ikke at den er orginal fordet Hvis jeg ikke tar feil er den over her AA-reg, og en som sjefen min bygget om back in the days, komplett ombygget med samtlige endringer som en org Rs500 hadde, kun orginale Rs500 deler, men på ett norskt karosseri med rattet på riktig side.. men, behøver jo ikke være denne.. fra Wikipedia: "Exactly 500 RS500s were produced, all of them RHD for sale in the UK only - the biggest market for this kind of Ford car." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet August 10, 2010 Episk helt enig! rett og slett pervers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet August 10, 2010 fra Wikipedia:"Exactly 500 RS500s were produced, all of them RHD for sale in the UK only - the biggest market for this kind of Ford car." En bekjent av meg har nr 500 (den siste) som gikk av samlebåndet stående i garasjen sin her i norge. Fortsatt 100% org. Han kjører den bare noen mil hvert år og rett tilbake til garasjen så bilen ikke skal "sette" seg. Han har blitt tilbudt flere mill for den både av en samler i tyskland og flere museer i england. For hvert år som går blir bilen bare mere og mere verdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet August 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet August 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet August 12, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet August 12, 2010 interiør bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet August 12, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet August 12, 2010 Har virkelig ikke audi begynt å levere biler med sort taktrekk org. enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet August 12, 2010 Har virkelig ikke audi begynt å levere biler med sort taktrekk org. enda? De leveres med dette som ekstrautsyr , samt i kombinasjon med S-Line pakken ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet August 12, 2010 Kommer vel med sort taktrekk fra fabrikk på S og RS utgavene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet August 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet August 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet August 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet August 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet August 14, 2010 Hvilke felger er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet August 14, 2010 (med fare for at det skulle bli ensformig får vi variere litt.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet August 14, 2010 Hvilke felger er dette? Image type 71 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet August 14, 2010 Heftige bilder, Bård! Får aldri nok av Etrædve M3! Skal ha det en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet August 15, 2010 Kom alle jubileumsversjonene i gult i USA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet August 15, 2010 Heftige bilder, Bård! Får aldri nok av Etrædve M3! Skal ha det en dag... Hmm kremt host hark. Ja for jeg som har eid en M3 en gang i tiden får ikke mindere lyst på M3 igjen når jeg ser sånne bilder. Folk kan hate misslike og si hva de vil om BMW for min del. Men BMW M3 E30 er i mitt hode fremdeles den PENESTE bilen som noen gang er laget. Finner ikke en ting som jeg missliker med den bilen. Skulle det vært noe å sette fingeren på så må det være at den org er litt for slapp. Men denne kan trimmes som alt mulig annet. Da finnes det ikke en bil som gir meg større glis rundt munden. Har hatt det mere morro bak rattet på en 378 hjul hk M3 en jeg har hatt bak rattet på noen annen bil her i verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet August 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet August 16, 2010 (her blir det leven...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...