#1601 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1602 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1603 Skrevet Oktober 3, 2010 Likte denne og jeg, dog helst andre felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1604 Skrevet Oktober 3, 2010 Better like this.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1605 Skrevet Oktober 3, 2010 Mens vi er inne på Caddy... man får ikke det bedre en Anders sin! GJETT om jeg har siklet lenge etter den da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1606 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1607 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1608 Skrevet Oktober 3, 2010 Mens vi er inne på Caddy... man får ikke det bedre en Anders sin!GJETT om jeg har siklet lenge etter den da!! Du er ikke alene om siklinga! Den caddyen er bare HELT riktig, håper den blir min en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1609 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1610 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1611 Skrevet Oktober 3, 2010 Selv synes jeg ikke det er spes fint når felgkanten kommer kant i kant med skjermbue eller lengere opp. Pluss når felgene sitter midt under bilen. men tøffe biler ellers:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1612 Skrevet Oktober 3, 2010 Selv synes jeg ikke det er spes fint når felgkanten kommer kant i kant med skjermbue eller lengere opp. Pluss når felgene sitter midt under bilen. men tøffe biler ellers:) Respekterer alle sine meninger jeg. Men denne tråden er ALT for full av slike komentarer om senking.. Noen liker moren, andre liker dattera.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1613 Skrevet Oktober 3, 2010 Er som oftest enig i bilene du poster Joachim, men denne minner meg mest om dette: Og jeg er generelt ikke glad i "to-dørs pæla" som de kaller det i Østfold. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1614 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1615 Skrevet Oktober 3, 2010 Så jo nå at min navnebror over meg hadde lagt denne ut før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1616 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1617 Skrevet Oktober 3, 2010 Info om felg/senk på den a8'en? En slik A8 er drømmen altså! AME Shallen heter felgene hvertfall... Japsefelger såvidt meg bekjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1618 Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) jobba på nye bygget til SS preformance idag mye riktig som sto der også !! sorry for skriveleif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1619 Skrevet Oktober 4, 2010 må si jeg likte denna fikk ikke youtube tingen til å virke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1620 Skrevet Oktober 4, 2010 Respekterer alle sine meninger jeg. Noen liker moren, andre liker dattera.. Og noen (meg) liker begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1621 Skrevet Oktober 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1622 Skrevet Oktober 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1623 Skrevet Oktober 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1624 Skrevet Oktober 5, 2010 Tenker du på trerattet (?)? Isåfall, det er ikke feil:) trefargen og setene var vel ikke en match, sånn fargemessig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1625 Skrevet Oktober 5, 2010 Egentlig litt i laveste laget, men tøff bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...