#1626 Skrevet Oktober 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1627 Skrevet Oktober 5, 2010 AME Shallen heter felgene hvertfall...Japsefelger såvidt meg bekjent. Norsk bil med disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1628 Skrevet Oktober 5, 2010 Er de konkave eller bare ser det sånn ut på bilde? Så stilig ut hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1629 Skrevet Oktober 5, 2010 Litt konkave, mye kant.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1630 Skrevet Oktober 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1631 Skrevet Oktober 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1632 Skrevet Oktober 6, 2010 Nam. Håper min blir like digg en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1633 Skrevet Oktober 6, 2010 Hver sin smak Hans Petter, jeg syns den var knallfin Norsk bil til og med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1634 Skrevet Oktober 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1635 Skrevet Oktober 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1636 Skrevet Oktober 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1637 Skrevet Oktober 6, 2010 Plagsomt med den fangeren fremme der, men ellers veldig riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1638 Skrevet Oktober 6, 2010 Sikker på at du linket til riktig bil? Hjula så ikke så verst ut, men ellers var det ikke mye som var digg i mine øyne. Hadde den hatt høyglanspolerte BBS RS og luft hadde alle vært over den hehe Harlequinen posta over her er SÅ riktig: Og en digg 3er til.. Mk3 på 15" er veldig riktig når det er lavt nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1639 Skrevet Oktober 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1640 Skrevet Oktober 6, 2010 Noen som ser hva det er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1641 Skrevet Oktober 6, 2010 Golf 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1642 Skrevet Oktober 6, 2010 Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1643 Skrevet Oktober 6, 2010 wtf.. Noen link til en tråd til oppbyggingen av den golfen der? Det der så gjennomført rått ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1644 Skrevet Oktober 6, 2010 Har spurt på Vortex etter tråd om bilen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1645 Skrevet Oktober 6, 2010 Den er like strøken i virkeligheten.. http://www.golf2tfsi.de Der er det bilder fra hele byggeprosessen. Holdt på i maaange år. Det er bygd skikkelig også. FERTIG !! ?? Nun ist es vollbracht... alles funktioniert tadellos. Um mal einen kleinen Überblick zu geben hier die Features die mir die Elektronik beschert hat: * ABS/ESP * 2-Zonen Klimatronic * Sitzheizung * elektrische Fensterheber incl. Steuergeräte * Regen-/Lichtsensor mit funktionierendem Regenschließen/automatischem Licht * Zentralverriegelung mit Funkfernbedienung, coming home/leaving home * Tastenöffnen der Heckklappe * Autobahnblinkerfunktion (1xtipp, 3x blink) * Tempomat * Golf 6 RNS 510 Touchscreen Navigationssystem * elektr. verstellbare Außenspiegel Ich denke das war es erstmal... Werde jetzt noch die Golf 6 Klimabedienung verbauen, dann wird das optisch auf dem Radiobildschirm angezeig und das 30byte Bordnetz-Steuergerät um das Abbiegelicht zu realisieren. Der Umbau des Lenkrades auf Multifunktion wäre auch noch eine Idee... Ansonsten dürfte alles verbaut sein, was möglich ist :-) Ich denke das Konzept ist ganz gut gelungen, die alte Hülle mit neuer Technik relativ unspektakulär zu realisieren. Nun bleibt abzuwarten, wer ähnliches baut. Ich bin gespannt. Bis dahin bleibt mein 2er wohl erstmal der einzige 91er Golf mit Regensensor :-)))) Kort oppsummert til de som ikke forstår tysk; Alt funker. Regnsensor, ABS/ESP, tosoners klimaanlegg, RNS510, cruise control osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1646 Skrevet Oktober 6, 2010 Golf 2 med Golf 5 dash og inspirert interiør = Respekt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1647 Skrevet Oktober 6, 2010 Vanligvis ikke så fan av dash fra nyere type biler i eldre biler, men denne var helt klart akseptert og vel så det. Gjennomført til de grader! Bilder og litt info HER også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1648 Skrevet Oktober 7, 2010 rado gjort HELT riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1649 Skrevet Oktober 7, 2010 Dette er (nesten) RIKTIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1650 Skrevet Oktober 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...