#1701 Skrevet Oktober 13, 2010 Hvis du drar på restaurant i denne bilen er du sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1702 Skrevet Oktober 14, 2010 Ikke en helt vanelig R8 med V8 heller. Den har faktisk V10.. R8 V10 som bruksbil på vintern Det jeg stussa litt på var hvorfor det ikke var andre biler ute på veien For forholda var da ikke så ille at det gjør noe Da må dem virkelig ha dårlig dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1703 Skrevet Oktober 14, 2010 Hvis du drar på restaurant i denne bilen er du sjef! Rimelig sikker på at det der er i kjelleren på Porsche museet i Stuttgart Stod ihvertfall noen sånne der når jeg var der, dog med skilt foran... "Bitte nicht rørhen" eller hvordan det skrives hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1704 Skrevet Oktober 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1705 Skrevet Oktober 14, 2010 Litt spesiel men jeg likte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1706 Skrevet Oktober 14, 2010 Syntes han her gjorde det helt riktig når han valgte jobben min som verksted! Dessverre dårlig bilde, da mobilen gikk tom for strøm!! Men hvaslags bil det er, det er det vel liten tvil om! BTW side by side så ser R8 ut som en lastebil i forhold str messig.. spess takhøyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1707 Skrevet Oktober 14, 2010 Lexus LS600HL med 22" step lip slight concave 3 piece BLQs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1708 Skrevet Oktober 14, 2010 Designer: Mikael Lugnegård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1709 Skrevet Oktober 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1710 Skrevet Oktober 14, 2010 Designer: Mikael Lugnegård Singelframe ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1711 Skrevet Oktober 14, 2010 Ser ut til å bli bra - og utenom det vanlige: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1712 Skrevet Oktober 15, 2010 Hvis noen lurte på hvordan det er i himmelen, så trykk HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1713 Skrevet Oktober 15, 2010 Ser ut til å bli bra - og utenom det vanlige: JA! Det der jeg er ute etter. Mer info om bil? Skal bredde min på akkurat samme måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1714 Skrevet Oktober 15, 2010 Hvis noen lurte på hvordan det er i himmelen, så trykk HER Spørsmålet er hvor handler jeg derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1715 Skrevet Oktober 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1716 Skrevet Oktober 15, 2010 JA! Det der jeg er ute etter. Mer info om bil? Skal bredde min på akkurat samme måte. Har spurt etter byggetråd nå Spørsmålet er hvor handler jeg derfra? Si det. Jeg veit ikke en gang hvor det er:p Noen sa California, mens andre sa Tokyo, uten at noen egentlig var sikre på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1717 Skrevet Oktober 15, 2010 JA! Det der jeg er ute etter. Mer info om bil? Skal bredde min på akkurat samme måte. tipper du finner den her http://itsalmosttime.co.uk/blog/post/index/387/Together-We-Build 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1718 Skrevet Oktober 15, 2010 JA! Det der jeg er ute etter. Mer info om bil? Skal bredde min på akkurat samme måte. HER er byggetråden. Snakkes om 3 måneder når du er ferdig med å lese den:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1719 Skrevet Oktober 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1720 Skrevet Oktober 15, 2010 Si det. Jeg veit ikke en gang hvor det er:p Noen sa California, mens andre sa Tokyo, uten at noen egentlig var sikre på det. Står Tokyo i artikkelen Hos en eller annen felgprodusent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1721 Skrevet Oktober 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1722 Skrevet Oktober 15, 2010 bilen til brodern! noe jeg syns er HELT riktig! LM reps i 17" med 185/35 17 å skamsenk! Bildene blir mye bedre vis dere trykker på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1723 Skrevet Oktober 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1724 Skrevet Oktober 15, 2010 Jeg ville drept for den TTRSen! Selv om logoen var too much. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1725 Skrevet Oktober 16, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...