#2176 Skrevet Desember 5, 2010 "Relativt standard, og forresten ja, 460HP" Dette er rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2177 Skrevet Desember 5, 2010 Den 930en her er så evig rå..! Alt hva jeg ønsker meg fra en bil! Er det ikke en 964 RS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2178 Skrevet Desember 5, 2010 Er det ikke en 964 RS? Det er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2179 Skrevet Desember 5, 2010 Og dekkstrekk på en Porsche? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2180 Skrevet Desember 5, 2010 Da det er så utrolig mange flinke medlemmer der ute som er så sykt god å finne fine bilder, need help:) (litt smisk) Ønsker bilder av: - Discovery 4 med div mod begge veier - Pickup i clean stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2181 Skrevet Desember 5, 2010 Forutenom at det var polert senter og klarglasslykter, så var den helt perfekt: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2182 Skrevet Desember 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2183 Skrevet Desember 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2184 Skrevet Desember 5, 2010 Kul Scirocco på 32.01. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2185 Skrevet Desember 5, 2010 Genial Subaru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2186 Skrevet Desember 6, 2010 56 chevy bel air 2dht er riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2187 Skrevet Desember 6, 2010 56 chevy bel air 2dht er riktig nydelig den der med baby moons og mickey thomson: rock :Mangla riktig nok etpar viktig options da... store hvite fyssy dies, er jo ikke sågodt å se på bildet men jeg håper virkelig den har bluedots: smil : (for de som ikke skjønner en driit nå, slap av dette er et språk bare amrik fans skjønner ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2188 Skrevet Desember 6, 2010 nydelig den der med baby moons og mickey thomson: rock :Mangla riktig nok etpar viktig options da... store hvite fyssy dies, er jo ikke sågodt å se på bildet men jeg håper virkelig den har bluedots: smil : (for de som ikke skjønner en driit nå, slap av dette er et språk bare amrik fans skjønner ) Foretrekker 57 jeg da. Fattern hadde 57 4dr HT før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2189 Skrevet Desember 6, 2010 nydelig den der med baby moons og mickey thomson: rock :Mangla riktig nok etpar viktig options da... store hvite fyssy dies, er jo ikke sågodt å se på bildet men jeg håper virkelig den har bluedots: smil : (for de som ikke skjønner en driit nå, slap av dette er et språk bare amrik fans skjønner ) Jeg datt ut på baby moons 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2190 Skrevet Desember 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2191 Skrevet Desember 6, 2010 Det er det. Vedde? Det er en 1977-modell ombygd til 964-look.. Bladet hvor bildene er hentet fra ligger ved siden av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2192 Skrevet Desember 6, 2010 Så han har tatt en 1977 911 Turbo og bygget den om til 964 look? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2193 Skrevet Desember 6, 2010 Forutenom at det var polert senter og klarglasslykter, så var den helt perfekt: ja : Du glemte den fantastiske kombinasjonen bur og bakseter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2194 Skrevet Desember 6, 2010 nydelig den der med baby moons og mickey thomson: rock :Mangla riktig nok etpar viktig options da... store hvite fyssy dies, er jo ikke sågodt å se på bildet men jeg håper virkelig den har bluedots: smil : (for de som ikke skjønner en driit nå, slap av dette er et språk bare amrik fans skjønner ) Kjenner du den ikke igjen el? Baby moons har den, ikke bluedots på den, ennå Foretrekker 57 jeg da. Fattern hadde 57 4dr HT før 57 er gull det og, men som kjent smaken er delt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2195 Skrevet Desember 6, 2010 Kjenner du den ikke igjen el? Baby moons har den, ikke bluedots på den, ennå 57 er gull det og, men som kjent smaken er delt:) Var det din ja? La jo såklart merke til den var lik, virka litt mørkere på bilde også så bilde liksom så fremmed ut... var kansje tatt i USA? Tøff er den, bare du får i de hvite fussy diesa nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2196 Skrevet Desember 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2197 Skrevet Desember 6, 2010 Genial Subaru Sorry ass, subaruen var bra den, men når det mangler store flass med lakk i buene bak, er det f**n ikke RIKTIG.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2198 Skrevet Desember 6, 2010 Trykk HER! Veldig kult bilde/veldig kult sammensatte bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2199 Skrevet Desember 6, 2010 Sorry ass, subaruen var bra den, men når det mangler store flass med lakk i buene bak, er det f**n ikke RIKTIG.. det bertyr att bilen ikke står i en garasje 90% av tiden men faktisk blir brukt og det er riktig i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2200 Skrevet Desember 6, 2010 hva heter felgene på den subaruen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...