#2201 Skrevet Desember 6, 2010 Rota grid mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet Desember 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet Desember 6, 2010 Vedde? Det er en 1977-modell ombygd til 964-look.. Bladet hvor bildene er hentet fra ligger ved siden av meg Hvordan kunne jeg vite at det var en ombygd 964, da? Hvis ikke du hadde hatt bladet så hadde sikkert du sagt at det var en 964 også. Grattis med å ha bladet, forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet Desember 6, 2010 (endret) Såså gutter.. Er det virkelig om å gjøre å være mest mulig hakkete her inne? Skulle tro alle var ute etter å trøkke hverandre lengst mulig ned i dritten. Slik det skrives her så går jo dette forumet der meningen er att vi med lik interesse skal samles rett i dass! Sorry ot. Men vet flere har nevnt det, å derfor da heller ikke gidder å poste bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet Desember 7, 2010 Awesome 5'er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet Desember 7, 2010 Hvordan kunne jeg vite at det var en ombygd 964, da? Hvis ikke du hadde hatt bladet så hadde sikkert du sagt at det var en 964 også. Grattis med å ha bladet, forresten. Og da kan man aldri presentere ting som at man vet Men Vågen sa det bra rett over her, samtidig som han slang med en veldig kul MkV! Og denne.. Så riktig at jeg får vondt inni meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet Desember 7, 2010 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet Desember 7, 2010 virker litt som om oppskriften nå om dagen er at en Golf skal ha luft og karosseriet skal være en fingerbredde ifra bakken + 18" felger med bred kant. Litt for enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet Desember 7, 2010 Er ikke så lett som det ser ut Golf 5+luft er ikke like instant stance 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet Desember 7, 2010 virker litt som om oppskriften nå om dagen er at en Golf skal ha luft og karosseriet skal være en fingerbredde ifra bakken + 18" felger med bred kant. Litt for enkelt Er vel mye forskjellige detaljer ute å går, og om du sikter til meg er det FÅTALL av det over som er 18 Å ikke alt som er luft eller gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet Desember 7, 2010 Hva skjer her nå??? Jeg trodde Vågen kun likte hengerumpesenk? Må si det der er de to beste innleggene jeg noen gang har sett deg posta Joachim Har ikke likt ditt syn på riktig, men det der var noe annet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet Desember 7, 2010 virker litt som om oppskriften nå om dagen er at en Golf skal ha luft og karosseriet skal være en fingerbredde ifra bakken + 18" felger med bred kant. Litt for enkelt Mange av de der som var på luft da? Var ikke så lave at de ikke kunne kjørt på statisk hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet Desember 7, 2010 Mange av de der som var på luft da? Var ikke så lave at de ikke kunne kjørt på statisk hvertfall Nei, alle disse kjører nok rundt sånn som dette. Utrolig mange i denne klubben som digger biler som ser sånn ut, men nesten ingen som kjører sånne biler selv..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet Desember 7, 2010 Nei, alle disse kjører nok rundt sånn som dette. Utrolig mange i denne klubben som digger biler som ser sånn ut, men nesten ingen som kjører sånne biler selv..? Jeg fikk ikke opp det bildet på jobb tydeligvis (alt er blokka der ca), og det over. Men de andre 5'erne der var da virkelig ikke så lave at det var noe å skrike etter? Vet ikke om innlegget ditt var ment kritisk mot meg eller hva, isåfall ser jeg ikke helt hvorfor Kjører verken med slik senk eller mener at det er fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg fikk ikke opp det bildet på jobb tydeligvis (alt er blokka der ca), og det over. Men de andre 5'erne der var da virkelig ikke så lave at det var noe å skrike etter? Vet ikke om innlegget ditt var ment kritisk mot meg eller hva, isåfall ser jeg ikke helt hvorfor Kjører verken med slik senk eller mener at det er fett. Ikke ment mot deg. Ment mot de som liker biler som er så lave at de verken ser bra ut eller at de har noe som helst igjen av kjøreegenskaper. Du vet jo hvordan bilen skal brukes. (ref Våler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet Desember 7, 2010 Og da kan man aldri presentere ting som at man vet Men Vågen sa det bra rett over her, samtidig som han slang med en veldig kul MkV! Og denne.. Så riktig at jeg får vondt inni meg LED's! Ellers konge: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet Desember 7, 2010 Masse rare biler Postet i feil tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet Desember 7, 2010 Postet i feil tråd? Hvorfor det? her er jo alle de RIKTIGE modsene.. stort sett små nærmest usynlige eller ingen modifikasjoner, hjula innunder / oppunder bilen, cleaning, felger fra annet bilmerke på bilen, "lavere" bak enn foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet Desember 7, 2010 Nå er det jammen mye bitterhet på forumet om dagen! Kulda og høy strømregning;) Får legge ut litt SEAT da siden jeg også er SEAT mann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...