#3926 Skrevet Mai 29, 2011 Denne syntes jeg er HELT riktig!! Audi A4 Allround : Denne går her irundt. I Eidsvåg nærmere bestemt. Helt fantastisk bil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3927 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3928 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3929 Skrevet Mai 29, 2011 Føler ikke helt baklyktene, men resten så overraskende bra ut: Skulle hatt utstyret og evnene til å gjennomført noe lignende selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3930 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3931 Skrevet Mai 29, 2011 http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=176928 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3932 Skrevet Mai 29, 2011 [/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3933 Skrevet Mai 29, 2011 Klubbmedlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3934 Skrevet Mai 29, 2011 Det der skulle vært i den andre tråden. Det er selvfølgelig tøft, men fy f**n hvor irritert jeg blir når jeg ser sånt i sånne settinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3935 Skrevet Mai 29, 2011 Flere bilder av SL VR6-en lenger opp? Tråd et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3936 Skrevet Mai 29, 2011 Det der skulle vært i den andre tråden. Det er selvfølgelig tøft, men fy f**n hvor irritert jeg blir når jeg ser sånt i sånne settinger. Er forferdelig å kødde med skilt på den måten her! Er trossalt Mesta sin eiendom Er ikke noe å bli sint over det der, var ikke noe fare for møtende bil, ikke var det bolig område, fartsgrensen ble vel aldri overskredet og ikke var det barn i nærheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3937 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3938 Skrevet Mai 30, 2011 (endret) [/ Noen som vet hvilke felger dette er? Edit: Fant det ut. OZ Breyton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3939 Skrevet Mai 30, 2011 En bil som dukket opp i Tromsø på Speednight. Har dessverre ikke flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3940 Skrevet Mai 30, 2011 (endret) Det der skulle vært i den andre tråden. Det er selvfølgelig tøft, men fy f**n hvor irritert jeg blir når jeg ser sånt i sånne settinger. Det er jeg som har tatt det bildet og i tillegg redigert det, så derfor lurer jeg på hva du blir irritert over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3941 Skrevet Mai 30, 2011 En bil som dukket opp i Tromsø på Speednight. Har dessverre ikke flere bilder Men det har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3942 Skrevet Mai 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3943 Skrevet Mai 30, 2011 Det er jeg som har tatt det bildet og i tillegg redigert det, så derfor lurer jeg på hva du blir irritert over? Jeg gjetter på at det er villmanskjøringa på offentlig vei med trafikk han referer til og ikke puppene på skiltet. Slik kjøring er ikke særlig smart i trafikken. Hadde jeg blitt påkjørt av en som hadde holdt på slik hadde jeg anmeldt fyren tvært. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3944 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg ser virkelig ikke problemet.. Hadde selvfølgelig blitt sinna sjæl om noen hadde slædda inni meg, men sålenge alt går bra, no harm done.. Du har sikkert dine svin på skogen og, som de fleste av oss andre også har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3945 Skrevet Mai 30, 2011 awesome!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3946 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg gjetter på at det er villmanskjøringa på offentlig vei med trafikk han referer til og ikke puppene på skiltet. Slik kjøring er ikke særlig smart i trafikken. Hadde jeg blitt påkjørt av en som hadde holdt på slik hadde jeg anmeldt fyren tvært. Korrekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3947 Skrevet Mai 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3948 Skrevet Mai 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3949 Skrevet Mai 31, 2011 MER BILDER, SLADD I VEI OM DØKK VIL!!! Litt gamle biler nå, JA, dårlige bilder, tatt med en faaantastic Nåkkja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3950 Skrevet Mai 31, 2011 Denne har garantert vært postet før, men legger den ut igjenn. Er ikke fan av bytting av front på biler, spesielt ikke når man låner fra andre bilmerker. Men denne Honda Odesseye`n med BMW front er verdt å studere nøye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...