#3976 Skrevet Juni 3, 2011 noen som veit hva denne sangen heter? Arve, høres ut som en slags remix av Eminem sin 8mile låt. Eminem - loose yourself.Genial den siste snutten der. Kjenner meg igjen:P Tror kanskje Audi har blitt inspirert av Chrysler her, gitt. Eid? http://www.kjendis.no/2011/06/03/kjendis/eminem/bil/soksmal/audi/16785938/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3977 Skrevet Juni 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3978 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3979 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3980 Skrevet Juni 5, 2011 Ganske enkel bil.. Men liker dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3981 Skrevet Juni 8, 2011 (endret) Med fare for at en viss forumkar skal innbille seg at jeg leker guru for at jeg legger ut bilder av biler jeg mener ser bra ut, får jeg snike forsiktig inn et bilde eller to her av ett stk. deilig Golf 2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3982 Skrevet Juni 8, 2011 (endret) Med fare for at en viss ******** skal innbille seg at jeg leker guru for at jeg legger ut bilder av biler jeg mener ser bra ut, får jeg snike forsiktig inn et bilde eller to her av ett stk. deilig Golf 2:Pass deg for å kalle folk ting. Det har jeg fått tilsnakk for. Plutselig blir du sensurert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3983 Skrevet Juni 8, 2011 Fått det før jeg også, men nå nevner jeg ikke noen navn, og det er neppe noen andre enn han selv som skjønner det. Men sensurer meg selv nå, så slipper jeg å få kastet prikker etter meg nok en gang. Så får du endre quoten i innlegget ditt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3984 Skrevet Juni 8, 2011 Har ikke fått med meg om dette er repost, men syns denne var kul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3985 Skrevet Juni 8, 2011 Den nye 1 serie m coupe er enda råere i virkeligheten, fikk se og høre en helt ny svart en for ett par uker siden og den er brutal!! Sykt råe former på den og for en LYD, interiøret er også porr:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3986 Skrevet Juni 8, 2011 Litt RS5 )) Hjula på denne er laaangt opp på topp 10 lista mi hvertfall Byggetråd http://www.a5oc.com/forums/a5-performance-mods/15356-rs5-rs-quattro.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3987 Skrevet Juni 9, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3988 Skrevet Juni 9, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29017045 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3989 Skrevet Juni 9, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29017045 Fin white beetle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3990 Skrevet Juni 9, 2011 Har ikke fått med meg om dette er repost, men syns denne var kul:) Saft suse, kan det der være virkelig??? Sykt fet bil da! Nesten lik som min. Eeeeh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3991 Skrevet Juni 9, 2011 Næææh, litt skeptisk. På det første av 3 klipp med de 3 veggene etterhverandre har han liten vinkel på den siste i forhold til de to andre klippene syns jeg. Men det er jo lov å håpe at det er 4 real 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3992 Skrevet Juni 9, 2011 får jeg snike forsiktig inn et bilde eller to her av ett stk. deilig Golf 2: Ett stk? Den røde er jo helt vidunderlig og. Bare så synd de er så forbasket lave.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3993 Skrevet Juni 9, 2011 Synd? Synes det er helt nydelig høyde på de der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3994 Skrevet Juni 9, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3995 Skrevet Juni 10, 2011 Noen som vet hva disse felgene heter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3996 Skrevet Juni 10, 2011 Noen som vet hva disse felgene heter ? TSW Holsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3997 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) digger disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3998 Skrevet Juni 10, 2011 og disse, SPESIELT den siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3999 Skrevet Juni 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4000 Skrevet Juni 11, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...