#4276 Skrevet August 11, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4277 Skrevet August 12, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4278 Skrevet August 12, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4279 Skrevet August 12, 2011 Synes dette var ganske så rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4280 Skrevet August 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28958068. Skulle ikke mer til før denne ble DRITFET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4281 Skrevet August 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28958068. Skulle ikke mer til før denne ble DRITFET A7 er dritbøllete !! For en hekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4282 Skrevet August 13, 2011 Pleier aldri å legge ut bilder av egen bil i denne tråden, men ble faktisk fornøyd med dette; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4283 Skrevet August 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4284 Skrevet August 13, 2011 Holy mother of all kitcars? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4285 Skrevet August 13, 2011 Pleier aldri å legge ut bilder av egen bil i denne tråden, men ble faktisk fornøyd med dette; http://images.bimmers.no/files/o3ub0m79wga4xqn87dbs.jpg[/im] Mangler bare senking så er den 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4286 Skrevet August 13, 2011 Den røde trenger spacere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4287 Skrevet August 13, 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28958068. Skulle ikke mer til før denne ble DRITFET 2 tommer for små felger i mine øyne, men bilen i seg selv er griselekker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4288 Skrevet August 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4289 Skrevet August 13, 2011 9x15 ET0 rundt hele. Felga ligger ute til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4290 Skrevet August 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4291 Skrevet August 14, 2011 9x15 ET0 rundt hele. Felga ligger ute til salgs http://www.wheel-whores.com/classifieds/hidden/4/large/43475_6064_1_.jpg Er det ekte eller Rota Shakotan? Om det er det siste, så koster det ikke mye nytt heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4292 Skrevet August 14, 2011 Askim stasjon neste TAKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4293 Skrevet August 14, 2011 Er det ekte eller Rota Shakotan? Om det er det siste, så koster det ikke mye nytt heller:) Så hvis de er billige er de ikke kule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4294 Skrevet August 14, 2011 Jøss, hvordan fikk du tydet det ut av hva jeg skreiv, egentlig? Spurte et konkret spørsmål, så lov å svare på det jeg spurte om uten å være hoven, veit du;) Skremmene hvordan noen folk vrir om hver eneste ting man sier på dette forumet her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4295 Skrevet August 14, 2011 Ikke akkurat riktig tråd, men visste ikke hvor jeg skulle poste den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4296 Skrevet August 14, 2011 Jøss, hvordan fikk du tydet det ut av hva jeg skreiv, egentlig? Spurte et konkret spørsmål, så lov å svare på det jeg spurte om uten å være hoven, veit du;) Det er billigere å kjøpe brukte felger, det var derfor jeg nevnte det. Trodde ikke du var så hårsår Skremmene hvordan noen folk vrir om hver eneste ting man sier på dette forumet her... Så du setter meg i den båsen, altså? Da vil jeg gjerne ha en begrunnelse av deg, på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4297 Skrevet August 14, 2011 Er ikke hårsår, men jeg spurte deg et konkret spørsmål, hvorpå du svarte med noe som virket som en spydighet for min del. Ja, de er billigere brukte, men prisen for nye er ikke avskrekkende heller - derav mitt spørsmål om hvorvidt de var ekte eller ei. Du ser vel kanskje hvorfor jeg tolket det feil, når du nå forklarer hvorfor du skreiv det du skreiv? Ingen PM er nødvendig; forklaring står over her. Setter ingen i bås med mindre de setter meg i bås - som det da virket som du gjorde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4298 Skrevet August 14, 2011 Den der har du posta før massern Men ser fortsatt bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4299 Skrevet August 14, 2011 Tenkte meg det:p Verdt en repost uansett - utrolig hvor kledelige felgene er på bilen: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4300 Skrevet August 14, 2011 Du klarer ikke å trylle opp noen old school bilder av Golf 2 gjerne med gull/sølv farge som er sinnsykt lave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...