#4976 Skrevet November 22, 2011 Koster visst 1 million pund å sende dem også, greit å ta med i budsjettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4977 Skrevet November 22, 2011 http://www.politiforum.no/id/4351 kjekt å ikke sladde skiltnr...aldri trudd detta var noe å ofre en tanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4978 Skrevet November 22, 2011 RWD Wrx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4979 Skrevet November 23, 2011 (]-.-[) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4980 Skrevet November 23, 2011 Så flink du er til å sitere alle bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4981 Skrevet November 23, 2011 (endret) Så flink du er til å sitere alle bildene... Ja er jeg ikke flink ?! Har noen postet fra før? Sjekket de 3 siste sidene uten å finne bilder så da tenkte jeg, "jau jau, da legger vi dette ut da" . Åpenbart noe galt uansett? EDIT @ KL: OK, I see... Regnet nesten med det, .. og ja den er TØFF! (derfor jeg postet / siterte fra VWvortex) back to topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4982 Skrevet November 23, 2011 De er posta før men null problem å poste igjen da denne er råtøff! Jeg tror Per Henrik har missforstått og trodd at du har sitert en tidligere post fra denne tråden, men du har jo ikke det Back to topic!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4983 Skrevet November 23, 2011 Så flink du er til å sitere alle bildene... Nå siterte ikke han fra her da men ja de ligger lenger bak i tråden Edit: Kristian va før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4984 Skrevet November 23, 2011 Dette er det sikkert bare jeg som liker, men det driter jeg i:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4985 Skrevet November 23, 2011 hvordan golf 2 er det? var drit fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4986 Skrevet November 23, 2011 Ihvertfall en tidlig GTi med Hella, Kamei eller at annet stylingssett fra det glade 80-tall. Er så mange kit, og så mange kit som ligner på hverandre, så det må nesten noen med mer innsikt i tidsriktig styling svare på Men kult er det, uansett produsent: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4987 Skrevet November 23, 2011 Tror det er Zonker. Tror kanskje BBS hadde noe lignende også. edit: Nei, BBS body kit ja. Zonker er "hele pakka". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4988 Skrevet November 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4989 Skrevet November 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4990 Skrevet November 23, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=taaaLud_48Y&feature=player_embedded 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4991 Skrevet November 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4992 Skrevet November 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4993 Skrevet November 24, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4994 Skrevet November 24, 2011 Kjente nakkehårene reiste seg når jeg så dette bildet: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4995 Skrevet November 24, 2011 (endret) hva med denne da?...orginal svart carbon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4996 Skrevet November 24, 2011 hva med denne da?...orginal svart carbon... Hvor fant du den infoen? Er 3M DiNoc Carbon folie på den ferrarien der. For ikke å glemme at han har spraylakkert baklyktene matt sorte (lurer på om de lyser noe særlig bra jeg) Så tror den ligger i feil tråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4997 Skrevet November 24, 2011 feil svarte bil...denne er orginalt svart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4998 Skrevet November 24, 2011 Info her her her og her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4999 Skrevet November 24, 2011 Carbonfolie på et carbofiberkarosseri? Da må jeg nok trekke tilbake takken min, for det er alt annet enn riktig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5000 Skrevet November 24, 2011 Nja.. kjøper du en F40 og pusser ned lakken for å få bilen lik som den over, bare i ekte carbon så får du nok en overraskelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...