#5551 Skrevet Januar 27, 2012 Mye råe bilder her! Keep up the good job guys! Det hjelper nå hvertfall i rally o.l. så da hjelper det vel på veien også?!Krasjer man uten sele så blir man kastet rundt som ei filledokke inni bilen og blir grønnsak! Det er hvertfall min teori! Jeg hadde nok tatt på meg selen, men i en slik bil uten bur, så spiller det ingen rolle om du har sele på eller ikke, du er bare slintrer igjen etter en krasj i den farta uansett.. Men ja, han er ikke helt god, men var sikkert rimelig oppspilt og gira etter å ha kjørt den i benken, for så å teste det på stripa etterpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5552 Skrevet Januar 27, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5553 Skrevet Januar 27, 2012 På tide med litt skikkelig motorlyd her igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5554 Skrevet Januar 27, 2012 Skikkelig motorlyd sa du? 1:49 inn i video'n for de late 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5555 Skrevet Januar 27, 2012 Skikkelig motorlyd sa du? 1:49 inn i video'n for de late For all del, fin bil. Men skikkelig motorlyd? Firrer har så godt som ALDRI hatt "Skikkelig" motorlyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5556 Skrevet Januar 27, 2012 Ler altid like godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5557 Skrevet Januar 27, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5558 Skrevet Januar 28, 2012 Min alltime favoritt stasjonsvogn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5559 Skrevet Januar 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5560 Skrevet Januar 28, 2012 Noen har det for godt.. http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=935680 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5561 Skrevet Januar 28, 2012 Kan jo lure på om folk faktisk svetter penger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5562 Skrevet Januar 28, 2012 Noen har det for godt.. http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=935680 Tror ikke det der er en samling. Disse er vel Ralph Lauren sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5563 Skrevet Januar 28, 2012 historien bak videoklippet...http://www.tv2.no/underholdning/broom/naboene-har-protestert-naa-maa-bilsamlingen-selges-3691072.html#.TyQUQQANRsM.facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5564 Skrevet Januar 28, 2012 Driter i om dette er photoshop eller ikke, det ser uansett jævlig riktig ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5565 Skrevet Januar 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5566 Skrevet Januar 28, 2012 Har en følelse av at jeg starta noe med å poste noen Ladaer for noen sider siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5567 Skrevet Januar 28, 2012 Noen har det for godt.. http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=935680 Spør du meg så blir mesteparten av gleden borte ved å eie så mange dyre biler. Den dagen jeg kan kjøpe modeller fra Porsche og Ferrari på lik linje som jeg kjøper matvarer fra dagligvarebutikken, det er den dagen bilinteressen min vil synke til bunns. Nå er jo ikke akkurat dette en stor bekymring for min egen del, men HVIS On topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5568 Skrevet Januar 28, 2012 Spør du meg så blir mesteparten av gleden borte ved å eie så mange dyre biler. Den dagen jeg kan kjøpe modeller fra Porsche og Ferrari på lik linje som jeg kjøper matvarer fra dagligvarebutikken, det er den dagen bilinteressen min vil synke til bunns. Nå er jo ikke akkurat dette en stor bekymring for min egen del, men HVIS Nuvel... Jeg er ikke mindre glad i musikk nå som jeg har 500+ cd-plater i hylla, enn den dagen jeg bare hadde en eller to Og selv om jeg bare kan høre på 1 om gangen, så har jeg da glede av alle de som jeg kan høre på etterpå også Heller 200 biler i garasjene enn 200 millioner ekstra på konto, men har ikke mer glede av 2,4 milliarder i banken enn 2,2 for å si det sånn Ikke at noe av dette er noe å gruble for mye på for oss heller da, men om så fremt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5569 Skrevet Januar 28, 2012 Vil nå ikke si at det er feil med en slik garasje akkurat.. Gamle naboen min fikk en grei samling etter han flyttet til frankrike.. (nå død) Hadde rundt 90-100 biler på det meste.. Deler av garasjen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5570 Skrevet Januar 29, 2012 Nå er det 10 år siden jeg hadde Corrado VR6. Men synes fortsatt de er fine når de er riktig bygd. Denne er riktig bygd i mine øyne. Også kult at de gamle 17" ABT felgene har fått nytt liv 94 Corrado VR6 Turbo Stock internals, pistons/rods/bearings T3/T4 60 trim C2 42# Software 8.5:1 Head spacer ARP Studs SX FPR Walbro 255 pump Schimmel Manifold Schimmel A/W I.C. HKS BoV w/recirc AVCR Boost Controller LC1 Wideband 6 Speed 02M being built now No dyno yet, I'm betting on 400 wheel mark I run it weekends on about 20lbs / 1.4 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5571 Skrevet Januar 29, 2012 Polo R WRC Flere tøffe bilder her: http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/vw-polo-wrc-im-tracktest-4333044.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5572 Skrevet Januar 29, 2012 Vil nå ikke si at det er feil med en slik garasje akkurat.. Gamle naboen min fikk en grei samling etter han flyttet til frankrike.. (nå død) Hadde rundt 90-100 biler på det meste.. Stemmer det, husker at et selskap fikk ansvaret med å selge alle bilene, lå mange ekstreme biler på finn - var det denne herremannen? Ikke feil med en slik garasje - men jeg tipper at en person som har spart lenge til å kjøpe seg drømmebilen har mer glede av den enn en som kan kjøpe en superbil hver dag resten av livet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5573 Skrevet Januar 29, 2012 Stemmer det, husker at et selskap fikk ansvaret med å selge alle bilene, lå mange ekstreme biler på finn - var det denne herremannen? Ikke feil med en slik garasje - men jeg tipper at en person som har spart lenge til å kjøpe seg drømmebilen har mer glede av den enn en som kan kjøpe en superbil hver dag resten av livet. Stemmer det.. De ble nærmest "gitt" vekk.. Men han startet med å sette ut matvarer i butikk, så eier, så bygde han opp et stort kjøpesenter.. så solgt.. Så han har jobbet noen timer for å kjøpe de bilene Alt fra bunnen av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5574 Skrevet Januar 29, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5575 Skrevet Januar 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...