Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Mye råe bilder her! Keep up the good job guys!

 

Det hjelper nå hvertfall i rally o.l. så da hjelper det vel på veien også?!

Krasjer man uten sele så blir man kastet rundt som ei filledokke inni bilen og blir grønnsak!

Det er hvertfall min teori! :)

 

Jeg hadde nok tatt på meg selen, men i en slik bil uten bur, så spiller det ingen rolle om du har sele på eller ikke, du er bare slintrer igjen etter en krasj i den farta uansett..

Men ja, han er ikke helt god, men var sikkert rimelig oppspilt og gira etter å ha kjørt den i benken, for så å teste det på stripa etterpå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med litt skikkelig motorlyd her igjen :stikke:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig motorlyd sa du? 1:49 inn i video'n for de late :P

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig motorlyd sa du? 1:49 inn i video'n for de late :P

 

For all del, fin bil. Men skikkelig motorlyd? Firrer har så godt som ALDRI hatt "Skikkelig" motorlyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

427729_10151193984565048_264929400047_22

 

Min alltime favoritt stasjonsvogn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo lure på om folk faktisk svetter penger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

historien bak videoklippet...http://www.tv2.no/underholdning/broom/naboene-har-protestert-naa-maa-bilsamlingen-selges-3691072.html#.TyQUQQANRsM.facebook

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driter i om dette er photoshop eller ikke, det ser uansett jævlig riktig ut! :D

lada.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en følelse av at jeg starta noe med å poste noen Ladaer for noen sider siden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg så blir mesteparten av gleden borte ved å eie så mange dyre biler. Den dagen jeg kan kjøpe modeller fra Porsche og Ferrari på lik linje som jeg kjøper matvarer fra dagligvarebutikken, det er den dagen bilinteressen min vil synke til bunns.

Nå er jo ikke akkurat dette en stor bekymring for min egen del, men HVIS :P

 

On topic:

 

6768696875_78d22e8fd6_b.jpg

 

6768695583_229c266138_b.jpg

 

6768693147_654c0691f6_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg så blir mesteparten av gleden borte ved å eie så mange dyre biler. Den dagen jeg kan kjøpe modeller fra Porsche og Ferrari på lik linje som jeg kjøper matvarer fra dagligvarebutikken, det er den dagen bilinteressen min vil synke til bunns.

Nå er jo ikke akkurat dette en stor bekymring for min egen del, men HVIS :P

 

Nuvel... Jeg er ikke mindre glad i musikk nå som jeg har 500+ cd-plater i hylla, enn den dagen jeg bare hadde en eller to ;)

 

Og selv om jeg bare kan høre på 1 om gangen, så har jeg da glede av alle de som jeg kan høre på etterpå også :)

 

Heller 200 biler i garasjene enn 200 millioner ekstra på konto, men har ikke mer glede av 2,4 milliarder i banken enn 2,2 for å si det sånn :D

 

Ikke at noe av dette er noe å gruble for mye på for oss heller da, men om så fremt... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nå ikke si at det er feil med en slik garasje akkurat..

 

Gamle naboen min fikk en grei samling etter han flyttet til frankrike.. (nå død)

Hadde rundt 90-100 biler på det meste..

 

Deler av garasjen:

1253520942624_585.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det 10 år siden jeg hadde Corrado VR6. Men synes fortsatt de er fine når de er riktig bygd. Denne er riktig bygd i mine øyne. Også kult at de gamle 17" ABT felgene har fått nytt liv :)

 

94 Corrado VR6 Turbo

Stock internals, pistons/rods/bearings

T3/T4 60 trim

C2 42# Software

8.5:1 Head spacer

ARP Studs

SX FPR

Walbro 255 pump

Schimmel Manifold

Schimmel A/W I.C.

HKS BoV w/recirc

AVCR Boost Controller

LC1 Wideband

6 Speed 02M being built now

No dyno yet, I'm betting on 400 wheel mark

I run it weekends on about 20lbs / 1.4 bar

 

_DSC2456.jpg

DSC_0117.jpg

DSC_0097.jpg

_DSC2410.jpg

_DSC1967.jpg

_DSC2437.jpg

_DSC1947.jpg

_DSC2399.jpg

DSC_0098.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nå ikke si at det er feil med en slik garasje akkurat..

 

Gamle naboen min fikk en grei samling etter han flyttet til frankrike.. (nå død)

Hadde rundt 90-100 biler på det meste..

 

Stemmer det, husker at et selskap fikk ansvaret med å selge alle bilene, lå mange ekstreme biler på finn - var det denne herremannen?

 

Ikke feil med en slik garasje - men jeg tipper at en person som har spart lenge til å kjøpe seg drømmebilen har mer glede av den enn en som kan kjøpe en superbil hver dag resten av livet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, husker at et selskap fikk ansvaret med å selge alle bilene, lå mange ekstreme biler på finn - var det denne herremannen?

 

Ikke feil med en slik garasje - men jeg tipper at en person som har spart lenge til å kjøpe seg drømmebilen har mer glede av den enn en som kan kjøpe en superbil hver dag resten av livet.

 

Stemmer det.. De ble nærmest "gitt" vekk..

 

Men han startet med å sette ut matvarer i butikk, så eier, så bygde han opp et stort kjøpesenter.. så solgt.. Så han har jobbet noen timer for å kjøpe de bilene :) Alt fra bunnen av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.