#6276 Skrevet Mai 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6277 Skrevet Mai 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6278 Skrevet Mai 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6279 Skrevet Mai 3, 2012 En del fine biler her 2012 Eurofest m3post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6280 Skrevet Mai 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6281 Skrevet Mai 4, 2012 less is more : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6282 Skrevet Mai 4, 2012 perfeksjon på alle mulige nivåer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6283 Skrevet Mai 4, 2012 Har vel egentlig ikke vært noe fan av denne nye UP modellen, men dæven, denne var litt kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6284 Skrevet Mai 4, 2012 Modellbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6285 Skrevet Mai 4, 2012 Nei De av dere som er på Wörthersee, ta bilder av den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6286 Skrevet Mai 4, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6287 Skrevet Mai 5, 2012 Hyggelig å se at Up! har 4-bolts felger. Da kommer det vel snart nye friske OEM-alternativer for litt eldre VW tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6288 Skrevet Mai 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6289 Skrevet Mai 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6290 Skrevet Mai 9, 2012 Er det bare meg, eller er USA Jetta GLi en innertier? Syntes den er knalltøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6291 Skrevet Mai 9, 2012 Er det bare meg, eller er USA Jetta GLi en innertier? Syntes den er knalltøff! Tja. jeg syns den fronten ikke funker i hele tatt. Stående tåkelys så langt ut gjør at fronten ser veldig høy ut. Samt at honeycomb grillen får samme effekten. Nei Eurolook'en er fetere syns nå jeg. Meeeen. Tar gjerne et sett med usa frontlykter, vil ha markeringslysa der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6292 Skrevet Mai 9, 2012 Tja. jeg syns den fronten ikke funker i hele tatt. Stående tåkelys så langt ut gjør at fronten ser veldig høy ut. Samt at honeycomb grillen får samme effekten. Nei Eurolook'en er fetere syns nå jeg. Meeeen. Tar gjerne et sett med usa frontlykter, vil ha markeringslysa der Ikke enig. Hele den GTi inspirerete pakken og sammen med motoren gjør dette til en knallbil i mine øyne. Som gammel Bora eier så hadde dette vært midt i blinken for meg. Og så til $27.000... Milde moses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6293 Skrevet Mai 9, 2012 Er det bare meg, eller er USA Jetta GLi en innertier? Syntes den er knalltøff! Den er lik i USA og Europa Men ja, den er knalltøff. Synd den ikke blir laget som stasjonsvogn... Nei, Golf Stasjonsvogn er ikke det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6294 Skrevet Mai 9, 2012 Den er lik i USA og Europa GLi tilby's vel ikke i Europa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6295 Skrevet Mai 9, 2012 Tok en rask litt unøyaktig importkalkulasjon, og en GLi kan fåes inn i landet for 360 000 NOK, og da snakker vi 207 000 i avgifter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6296 Skrevet Mai 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6297 Skrevet Mai 9, 2012 GLi tilby's vel ikke i Europa? Tenkte på Jettaen generelt... I motsetning til Passat som er helt forskjellige biler i USA og Europa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6298 Skrevet Mai 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6299 Skrevet Mai 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6300 Skrevet Mai 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...