#6601 Skrevet Juli 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6602 Skrevet Juli 21, 2012 Fikk selv æren av å være med denne på en liten tur.... Splitter ny Shelby GT350, 624 hester mener jeg det var.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6603 Skrevet Juli 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6604 Skrevet Juli 22, 2012 Fra Ørsta denne, Stian Juliebø heite eigerenSamme karen som eig bel airen som Palle i klypa showet bruker+att han har en mektig feit Harley "bopster" eller ka no dei blir kalla;) Kjører med på Rod jeg:) Disse 2 er rod'ene til typen til min mor..Ganske heftig den ene med ispigg og 4x4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6605 Skrevet Juli 22, 2012 Bilen til Håkon Olerud fortjener sin plass her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6606 Skrevet Juli 22, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6607 Skrevet Juli 22, 2012 Sleeper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6608 Skrevet Juli 22, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6609 Skrevet Juli 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6610 Skrevet Juli 23, 2012 Fikk selv æren av å være med denne på en liten tur.... Splitter ny Shelby GT350, 624 hester mener jeg det var.... Noen her i fjorden som har kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6611 Skrevet Juli 23, 2012 Noen her i fjorden som har kjøpt? Går jo en hakke vassere i Skien.. Den gule.. syk syk lyd i den! edit: Den er forresten solgt vekk nå mener jeg.. Han har en oransje Camaro 2SS med kompressor nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6612 Skrevet Juli 23, 2012 Noen her i fjorden som har kjøpt? Nei...svogeren til en kamerat av meg oppi Elverum... Lurer på om det er eneste av sitt slag i Europa. Fullspekka med alt.... Går jo en hakke vassere i Skien.. Den gule.. syk syk lyd i den! Du skulle hørt lyden i denne.... Den var ikke så halvgææærn den heller skal jeg si deg. Når den ble startet, ble jeg bare stående helt apatisk....hehe. Og det draget som var i den, herregud.... Her er et til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6613 Skrevet Juli 23, 2012 Nei...svogeren til en kamerat av meg oppi Elverum... Lurer på om det er eneste av sitt slag i Europa. Fullspekka med alt.... Du skulle hørt lyden i denne.... Den var ikke så halvgææærn den heller skal jeg si deg. Når den ble startet, ble jeg bare stående helt apatisk....hehe. Og det draget som var i den, herregud.... Her er et til.... jeg som husket feil Var oransje den jeg tenkte på, men ikke shelby.. Var camaro 2ss/rs med foose kompress. jeg tenkte på.. Men denne blå har ikke vært i Skien? Hauk Motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6614 Skrevet Juli 24, 2012 Men denne blå har ikke vært i Skien? Hauk Motor? Nei, det tror jeg ikke den har.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6615 Skrevet Juli 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6616 Skrevet Juli 24, 2012 Flere bilder og info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6617 Skrevet Juli 24, 2012 Jeg er i skrivende øyeblikk litt usikker på om dette er rett eller galt... Målet er 1200 WHP.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6618 Skrevet Juli 24, 2012 Waterfest #18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6619 Skrevet Juli 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6620 Skrevet Juli 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6621 Skrevet Juli 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6622 Skrevet Juli 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6623 Skrevet Juli 25, 2012 Dette er vel så riktig som det kan fåes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6624 Skrevet Juli 25, 2012 Dette er vel så riktig som det kan fåes... Enig med du, men enda bedre hadde det vært om denne 83/84-modellen hadde sluppet å drasse rundt på 90-fangerne og heller hadde fått de smekre, små og quattro-hekkskjørtet sitt igjen;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6625 Skrevet Juli 25, 2012 Aner ikke om denne er repost, men den fortjener absolutt en plass (til) her! JA TAKK !! Link til Stance Works siden: http://www.stanceworks.com/2011/10/splitty-eat-floor/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...