Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

X2 Luft er kun tull til alt annet en show. Hadde det vært noe annet hadde du funnet dette på fra fabrikk på GT-biler, S-biler, Porscher og Ferrarier.

 

En annen ting er at jeg har aldri skjønnt hvorfor det er så fryktelig "tøfft" å skrape asfalten. Virker liksom som om noen mener at jo lavere bil du har jo tøffere er bilen / eieren : rolleyes

 

Smak og behag.

 

I tillegg har det emnet vært dratt opp en million ganger i denne tråden alt..

 

 

On topic:

D70_1681.jpeg

 

7961344260_464199cc55_z.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på di jollene på banen a! Luft er bare for show. (punktum)

Haha! Oh the irony.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luft er kun tull til alt annet en show. Hadde det vært noe annet hadde du funnet dette på fra fabrikk på GT-biler, S-biler, Porscher og Ferrarier.

 

Vel, nå finner du faktisk luftunderstell originalt fra fabrikk på alt du nevner her, kanskje bortsett fra Ferrari. Panamera Turbo har til og med luftunderstell som standard, og det er neppe bare for show. Når det er sagt, har nok neppe disse slam-settene i denne tråden rundetider som pri-1. Men det er lov.

 

supra-oct-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sn_fellsj_kull_p_skar_2009_003.jpg

 

article-1234929-076E8CB9000005DC-12_964x

 

LexusPoster2_2.jpg

 

McRae-2001NZ.jpg

 

1e.jpg

 

mike1.jpg

 

2.jpg

 

20070801_Ford%20Escort%20Mk2%20RS2000.jp

 

3926625647_343fbd72a9_b.jpg

 

17489710151124ylfnd623cx.jpg

 

T1TripII.jpg

 

porno_2Bbenz_4.jpg

 

Rob_993.jpg

 

1L1A8624.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det er hva man kaller en sleeper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den dar rå! Hvordan gjør man dette med tanke på gikasse osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den dar rå! Hvordan gjør man dette med tanke på gikasse osv?

 

Null problem. T3 ble produsert i sørafrika med 5E (136hk) motor. Sikkert noe ekstra strul med intercooler osv, men motor passer fint på kassa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null problem. T3 ble produsert i sørafrika med 5E (136hk) motor. Sikkert noe ekstra strul med intercooler osv, men motor passer fint på kassa.

 

Kristoffer Iden hadde for et par år siden en T3 Doka med femmer. Det var brukt den originale kassa og denne hadde helt latterlig utveksling for femmeren. Brukte greit med suppe, men for et fantastisk lydbilde i yrkesbilen, da - rett og slett helt riktig: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_7059_60_61_fused.jpg

DSC_7056_7_8_fused.jpg

 

- - - Updated - - -

 

Hvorfor kan man ikke like sitt eget innlegg? :P:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flappes har gjort det helt riktig for oss som liker tysk dassrullstuk med grom teknikk: 13" BBS E30, Recaro A8, skrudd radiatorvegg og Oettinger 1600 med VGS ITB'er. Motoren bremsa 181 HK i siste versjon. Ganske heftig for en 1600-motor:).

 

IMG_0036.jpg

 

IMG_4284.jpg

 

IMG_4291.jpg

 

IMG_4327.jpg

 

IMG_4307.jpg

 

IMG_4280.jpg

 

Og en oppløftende videu i høstmørket:

 

[video=youtube_share;M4hDryS4MqI]

 

Alle bilder er henta fra tråden hans. Har fulgt med fra starten og inntil halvannet år siden:

 

http://golf1.info/forum/thread.php?threadid=13872

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JulyVWgolfMeet6of6.jpg

 

ironisk nok hører bilen til i du gjør det helt feil etter de siste endringene eiern har gjort med den ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.