#6926 Skrevet Oktober 16, 2012 X2 Luft er kun tull til alt annet en show. Hadde det vært noe annet hadde du funnet dette på fra fabrikk på GT-biler, S-biler, Porscher og Ferrarier. En annen ting er at jeg har aldri skjønnt hvorfor det er så fryktelig "tøfft" å skrape asfalten. Virker liksom som om noen mener at jo lavere bil du har jo tøffere er bilen / eieren Smak og behag. I tillegg har det emnet vært dratt opp en million ganger i denne tråden alt.. On topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6927 Skrevet Oktober 17, 2012 Se på di jollene på banen a! Luft er bare for show. (punktum) Haha! Oh the irony.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6928 Skrevet Oktober 17, 2012 Luft er kun tull til alt annet en show. Hadde det vært noe annet hadde du funnet dette på fra fabrikk på GT-biler, S-biler, Porscher og Ferrarier. Vel, nå finner du faktisk luftunderstell originalt fra fabrikk på alt du nevner her, kanskje bortsett fra Ferrari. Panamera Turbo har til og med luftunderstell som standard, og det er neppe bare for show. Når det er sagt, har nok neppe disse slam-settene i denne tråden rundetider som pri-1. Men det er lov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6929 Skrevet Oktober 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6930 Skrevet Oktober 17, 2012 trenger ingen ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6931 Skrevet Oktober 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6932 Skrevet Oktober 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6933 Skrevet Oktober 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6934 Skrevet Oktober 17, 2012 litt S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6935 Skrevet Oktober 18, 2012 NAM hvilken bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6936 Skrevet Oktober 18, 2012 1956 300C-klasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6937 Skrevet Oktober 18, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6938 Skrevet Oktober 19, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6939 Skrevet Oktober 19, 2012 Det er hva man kaller en sleeper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6940 Skrevet Oktober 19, 2012 den dar rå! Hvordan gjør man dette med tanke på gikasse osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6941 Skrevet Oktober 20, 2012 RIKTIG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6942 Skrevet Oktober 20, 2012 den dar rå! Hvordan gjør man dette med tanke på gikasse osv? Null problem. T3 ble produsert i sørafrika med 5E (136hk) motor. Sikkert noe ekstra strul med intercooler osv, men motor passer fint på kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6943 Skrevet Oktober 20, 2012 Null problem. T3 ble produsert i sørafrika med 5E (136hk) motor. Sikkert noe ekstra strul med intercooler osv, men motor passer fint på kassa. Kristoffer Iden hadde for et par år siden en T3 Doka med femmer. Det var brukt den originale kassa og denne hadde helt latterlig utveksling for femmeren. Brukte greit med suppe, men for et fantastisk lydbilde i yrkesbilen, da - rett og slett helt riktig: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6944 Skrevet Oktober 21, 2012 - - - Updated - - - Hvorfor kan man ikke like sitt eget innlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6945 Skrevet Oktober 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6946 Skrevet Oktober 21, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6947 Skrevet Oktober 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6948 Skrevet Oktober 21, 2012 Flappes har gjort det helt riktig for oss som liker tysk dassrullstuk med grom teknikk: 13" BBS E30, Recaro A8, skrudd radiatorvegg og Oettinger 1600 med VGS ITB'er. Motoren bremsa 181 HK i siste versjon. Ganske heftig for en 1600-motor:). Og en oppløftende videu i høstmørket: [video=youtube_share;M4hDryS4MqI] Alle bilder er henta fra tråden hans. Har fulgt med fra starten og inntil halvannet år siden: http://golf1.info/forum/thread.php?threadid=13872 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6949 Skrevet Oktober 22, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6950 Skrevet Oktober 22, 2012 ironisk nok hører bilen til i du gjør det helt feil etter de siste endringene eiern har gjort med den ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...