Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

AudiA1QuattroinyellowbyTessoart1_zpsec2d

fyyy for en RÅ A1!!! : eek :

noe spesiell utgave dette her eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er feil eller riktig kan jo diskuteres, men grunnet den siste tids fasinasjon av diesel traff denne innetier hos meg! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AudiA1QuattroinyellowbyTessoart1_zpsec2d

fyyy for en RÅ A1!!! : eek :

noe spesiell utgave dette her eller?

A1 quattro^^ lagd i 333 eksemplarer, men trodde alle var hvite? så en slik 2 ganger mens jeg var i paris, sykt tøff bil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaa stemme, har sett den i hvit på bilder :P helt sykt tøff ja :)

sku likt å hatt den men X)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A1 quattro^^ lagd i 333 eksemplarer, men trodde alle var hvite? så en slik 2 ganger mens jeg var i paris, sykt tøff bil :D

tror dem har lagd 333 for salg, jeg har sett dem både gule,røde og til og med som sportback under wörthersee 2012, men disse var eid av Audi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er brått en a1 quattro det vell? 250 hk turbo eller noe bare laget i noen hundre eksemplarer :) så en slik på audi fabrikken / museet i tyskland i mai. Helt sinnsykt fet bil, så veldig sinna ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at denne har blitt lagt ut før en gang her, men denne lyden er bare så utrolig rå! :tilber: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at denne har blitt lagt ut før en gang her, men denne lyden er bare så utrolig rå! :tilber: :tilber:

Helt klart nydelig musikk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe hjul,hva slags er det?

Rotiform DUS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I have filmed the incredible 2014 Audi R18 e-Tron Hybrid Quattro LMP1 during a private test day at Monza circuit. This will be the next Audi which will participate at the 2014 24 Hours of Le Mans in the LMP1 category (Le Mans Prototype 1).

It's powered by a Turbocharged V6 DOHC TDI engine which is able to produce 510HP and over 850NM of torque, but thanks to its light weight and aerodynamics, can easily reach a top speed of over 340km/h.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

#thatsound:tilber:

[video=youtube_share;OD2GrPgWnjg]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Downshift+March+Meet-4.jpg

Vet ikke helt om jeg er helt begeistret for sideskjørtene men senka forrester er kuuung :klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

800px-Renault_Alpine_A_110_Sp_zps0dfa3db

En sånn er kjøpt inn av en her i distriktet Lasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.