#8251 Skrevet Mars 24, 2015 Er det denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8252 Skrevet Mars 24, 2015 Jepp den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8253 Skrevet Mars 24, 2015 Jeg bare ligger denne her jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8254 Skrevet Mars 25, 2015 Hvor sender jeg søknad? Å du syke som de hoppa med Transportern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8255 Skrevet Mars 25, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8256 Skrevet Mars 29, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8257 Skrevet Mars 30, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8258 Skrevet Mars 30, 2015 Noe ombygget Eos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8259 Skrevet Mars 31, 2015 Enough said... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8260 Skrevet Mars 31, 2015 Jon Olsson RS6 DTM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8261 Skrevet Mars 31, 2015 Olsson har skjønt det, mange ganger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8262 Skrevet April 1, 2015 Ødelagt en fullstendig strøken RS6........ Og at den skal få egen link på fremsiden av forumet?? Syns det er 15 ganger mer imponerende om man hadde flagget f.eks Kluge sin Golf. DET er imponerende arbeid det.... Å "style" en RS6 krever bare penger og er ikke imponerende...... Just my 2 cents...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8263 Skrevet April 1, 2015 Kyss meg i ræva og Holy Moly, 3SDM 0.08 er grisefete! GOD PÅSKE,Å KJØR FORSIKTIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8264 Skrevet April 1, 2015 Når Ollson gikk ut med planene for bilen så tenkte jeg at det umulig kunne bli bra! Det er veldig få tilfeller jeg syns det tar seg bra ut når man hiver på masse uorginale spoilere/fangere osv, men det her blei helt rått etter mitt syn! Min mening er at det ikke bare kreves en haug med penger for og få til dette, du skal treffe greit med designet for at det skal bli vellykka på en allerede så perfekt bil! Og det gjør han jo gang på gang med bilene sine. Det at den er på fremsiden av forumet er jo knallbra! Like knallbra som at Golfen til Kluge burde vært der og mange andre biler på dette forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8265 Skrevet April 2, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8266 Skrevet April 3, 2015 Æ syns også at denne ble veldig grom (RS6'n). Liker egentlig ikke slike plastikkbiler. Men tror nok denne hadde skremt meg om den plutselig hadde dukka opp i bakspeilene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8267 Skrevet April 3, 2015 Må le litt av meg selv når jeg kikker på den Olsson RS6'n... jeg kikker på noen carbon splittere og diffusor til min RS6 som bygger 20mm mer enn originalt også er jeg kjempeskeptisk til om det blir for mye eller ikke... Fullstendig rå den DTM RS6'n, selvom jeg hadde aldri gjort det så ekstremt selv om jeg hadde hatt pengene til det. Det er vel forsåvidt RS6 nr.2 han har nå, så han må jo være fornøyd med bilen, noe som gjenspeiler seg i alle mulige tester som blir gjort, også når den er med i ettermarkedstester med trimming osv. Den kommer best ut av de 3 store tyske hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8268 Skrevet April 4, 2015 . Eirik Jahren gjør det helt rett med sin S5 [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8269 Skrevet April 4, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8270 Skrevet April 9, 2015 fiffig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8271 Skrevet April 9, 2015 Video med mye moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8272 Skrevet April 9, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8273 Skrevet April 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8274 Skrevet April 10, 2015 Jeg trenger en smekke og ny bukse...... :D :drool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8275 Skrevet April 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...