#1 Skrevet August 21, 2008 Siden vi har en tråd som heter "Du gjør det helt feil. Bil utgave", så kunne vi jo også hatt en motsatt en å Så post bilder av biler du synes ser "riktige" ut. Er kanskje ikke alle som deler samme smaken, men pytt pytt. Så jeg begyner med denne som går på Manglerud i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 VOLDTEKT!!!!!!!! kan da ikke ha så jævlige hjul på en så fin bil!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2008 Synes denne er ganske riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 Riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2008 Cato sin er perfekt ja, et nydelig verk. Liker denne veldig godt også. Tøff den fargekombinasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2008 jeg er vel ikke.no mindre ego en de andre gutta her så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2008 Finnes jo andre biler enn VAG .............................. Gammel Volvo er jo fint , med rette stuket. Jeg HATER jo toyota , men denne var faktisk knallfin . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2008 jeg veit jeg er kul, å trenger ikke høre det fra deg... HOHO;) denne tråden kommer jo til å bli teit uansett, finnes sikkert en tråd fra før hvor man kan poste bilder av tøffe biler!? Mmmmmm, vi er kjempekuule... Her er vel en av klubbens mest kjente bil i Europa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2008 Du er nok bare misunnelig for at du ikke er like kule som oss... har ingen kommentar: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2008 Rett: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2008 (endret) jeg veit jeg er kul, å trenger ikke høre det fra deg... HOHO;) denne tråden kommer jo til å bli teit uansett, finnes sikkert en tråd fra før hvor man kan poste bilder av tøffe biler!? He He , hvis vi skal være så løse i skjortekragen tror jeg jaggu jeg må legge ut noen bilder av mine biler. Jeg synes iallfall at jeg gjør det helt rett ..................... : Teit tråd ja , gjett om .................... :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2008 Megateit ................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2008 Tre bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 22, 2008 Tre til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 22, 2008 (endret) ' Dette så kjent ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 22, 2008 Thor: Rålekker Toyota: ja : Dette er riktig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 22, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2008 (endret) Rett og slett en fryd for øyet! I mine øyne er det helt riktig (bare satt på orginale speil) Mitt bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 22, 2008 får vel mene hva jeg er riktig og da hehe men har ikke vært vag på de 2 siste.. uansett dette mener JEG er riktig vet det mangler touringskjørter(list på føredør og space ut bakhjula, men er dagen etter hellakkering...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 22, 2008 (endret) Megateit ................ jeg er helt enig!! du gjøre det riktig ja!!! herlig audi og skropel!? edit: det er jo mange fler som gjør det riktig her på forumet da:) jeg syntes også denne er riktig, selvom den ikke er noen looker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 22, 2008 Noen i bilde samlingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 22, 2008 Corrado VR6 Turbo 550 hjul hk fra Tyskland, og et par til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 23, 2008 Synes dette er noen som gjør det helt riktig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 23, 2008 Megateit ................ Den Coupe'en din er bare nydelig, og de andre bilene du har er gromme eksempler på hvor fine originalbiler fra sin tid kan være. Jeg trodde aldri jeg skulle få se bilder av en norsk Capri MK1 som ikke er død/dødssyk av rust. Takk for det. Coupe S'en er nok solgt nå. Den befinner seg i Bergen.Er forøvrig til salgs igjen,løp og kjøp Helt riktig som du sier,norske mk1 Capri uten rust kan man nok telle på en hånd Glemte jo å legge ut bilde av Angliaen. Og P2 Coupeen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...