#3301 Skrevet Mars 24, 2011 Får vel ta med litt Opel også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3302 Skrevet Mars 24, 2011 Tore; Du skal få lov til å finne flere bilder av pene E60'er. Har virkelig fått sansen! Edit: Hva er det dere bruker for å laste opp bilder i fullformat? Photobøtta' mi begynner å bli ganske full... Eller bare linker dere https rett fra forumet kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3303 Skrevet Mars 24, 2011 Får vel ta med litt Opel også. Den opelen der jobber jeg på Slipte og lakkerte det meste av deler i fjord og resten av karosseriet er så og si klar til lakk, skulle sveises noe mer først bare:) Den blir RÅ og alt blir godkjent på BT!! Han har også fått tak i original 400 vinge nå etter flere års leting! Han har en meget pen ascona a også som vinner alle priser den kan ta med seg, bl.a årets vinner i opel klubben. Også har han en ascona b til som også har cosworth motor, volvo bakaksel, store bremser, osv.. Alt godkjent på BT, men tok 2år!! Han dro til Sverige og fikk den godkjent der først, da gikk den rett gjennom i Norge også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3304 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3305 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3306 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3307 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3308 Skrevet Mars 25, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3309 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3310 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3311 Skrevet Mars 25, 2011 Mulig jeg er litt sær men synes det så litt rart ut med mye camber bak og nada foran. Når man først skal ta den helt ut så vreng på litt ekstra camber foran også......SYNES JEG. (tenker på den med grønne felger...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3312 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3313 Skrevet Mars 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3314 Skrevet Mars 25, 2011 e38 er syyyke biler! , Hvorfor har det seg sånn att e46 ser så mye bedre ut når felgen ikke stikker utenfor hjulbuen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3315 Skrevet Mars 25, 2011 740en var 100% riktig, men hadde ikke vært like fet med et bredt skilt foran, slik vi er påbudt å ha her i Norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3316 Skrevet Mars 25, 2011 Synes faktisk at både camberen og de grønne felgene var bra på Golfen Kim Rune postet ,jeg:) Generelt ikke fan av hverken skrikende farger eller camber, men noen unntak som bekfrefter regelen er det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3317 Skrevet Mars 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3318 Skrevet Mars 26, 2011 Synes faktisk at både camberen og de grønne felgene var bra på Golfen Kim Rune postet ,jeg:) Generelt ikke fan av hverken skrikende farger eller camber, men noen unntak som bekfrefter regelen er det jo.Hadde ikke noe å si på felgene eller fargen på felgene. Men synes det så litt rart ut med den camberen bak og ingenting foran......skulle vært enten eller,ikke både og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3319 Skrevet Mars 26, 2011 Grei Q7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3320 Skrevet Mars 26, 2011 Synd dette bare var Photoshop, hadde vært meget riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3321 Skrevet Mars 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3322 Skrevet Mars 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3323 Skrevet Mars 26, 2011 Snakk om drømmegarage!!! Hvis jeg blir rik nok en dag, skal jeg bygge drømmegaragen. Men det blir vel med drømmen vel: gråter : Men all ære til folk som har det. Har man penger, hvorfor ikke bruke penger på en grom garage, er jo der mer enn man er i stua;) Minner nesten litt om lokalet til Håkon det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3324 Skrevet Mars 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3325 Skrevet Mars 26, 2011 Hehe "greit" salgs-lokale det der Digger faktisk den Rallye Golfen til 1552 i Red pearl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...