#3501 Skrevet April 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3502 Skrevet April 18, 2011 Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3503 Skrevet April 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3504 Skrevet April 18, 2011 Felger er dette?? SSR Formula Mesh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3505 Skrevet April 18, 2011 Mye riktig her! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=211714 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3506 Skrevet April 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3507 Skrevet April 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3508 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3509 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3510 Skrevet April 19, 2011 GAAAAAHHH!!! :ooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3511 Skrevet April 19, 2011 Den NSX-en der, det ser riktig ut, men du verden hvor feil det egentlig er. Sent from my Atari 2600 console using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3512 Skrevet April 19, 2011 Ja takk, jeg tar'n! Begge to! Flere: Får håpe flere har sansen for E92 her inne! Er ikke noe tvil hva jeg skal ha neste gang ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3513 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3514 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3515 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3516 Skrevet April 19, 2011 Den NSX-en der, det ser riktig ut, men du verden hvor feil det egentlig er. Sent from my Atari 2600 console using Tapatalk Den tror jeg nesten du må utdype? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3517 Skrevet April 19, 2011 Kjøreegenskaper er oppskrytt på en ræserbil Ser usannsynlig fet ut, men er helt sikkert ikke brukbar til noe anna enn å bli tatt bilder av eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3518 Skrevet April 19, 2011 Den tror jeg nesten du må utdype? NSX var på det tidspunktet den ble lansert det nærmeste du kom skikkelig racingbil som det var mulig å få skilter på. Den knuste alt som var av lambo-ferrari og andre supersportsbiler. Den var rett og slett "satt opp og justert" perfekt fra fabrikk. Da blir biler som dette som nevnt. Ser rett ut men egentlig er det veldig feil. En sånn bil skal ikke senkes og køddes for mye med. Da blir bilen totalt øderlagt og mister alt av kjøreegenskapene sine. Det ser unektelig drit kult ut. Men det blir på en måte å ta det som funker perfekt og øderlegge det pga at det ser bedre ut øderlagt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3519 Skrevet April 19, 2011 Ja takk, jeg tar'n! Begge to! Får håpe flere har sansen for E92 her inne! Er ikke noe tvil hva jeg skal ha neste gang ihvertfall... Eneste jeg ikke liker med E92 er prisen, ellers hadde det stått en på tunet her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3520 Skrevet April 19, 2011 NSX var på det tidspunktet den ble lansert det nærmeste du kom skikkelig racingbil som det var mulig å få skilter på. Den knuste alt som var av lambo-ferrari og andre supersportsbiler. Den var rett og slett "satt opp og justert" perfekt fra fabrikk. Da blir biler som dette som nevnt. Ser rett ut men egentlig er det veldig feil. En sånn bil skal ikke senkes og køddes for mye med. Da blir bilen totalt øderlagt og mister alt av kjøreegenskapene sine. Det ser unektelig drit kult ut. Men det blir på en måte å ta det som funker perfekt og øderlegge det pga at det ser bedre ut øderlagt;) Ser den men fy så feit den er på bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3521 Skrevet April 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3522 Skrevet April 20, 2011 For et jævli tøft bilde, det siste der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3523 Skrevet April 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3524 Skrevet April 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3525 Skrevet April 21, 2011 HER er det en snadder tråd for de som måtte like litt eldre Porscher: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...