#3676 Skrevet Mai 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3677 Skrevet Mai 4, 2011 Skikkelig fete biler disse mercene! Han en kompis som skal legge ut sin til salgs snart! Noen som er int? Skikkelig fin med Amg csl felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3678 Skrevet Mai 4, 2011 (endret) Se bort ifra lista på støtfangere som mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3679 Skrevet Mai 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3680 Skrevet Mai 4, 2011 2010 Octavia RS og to stk 2011 Fabia RS. Den blå Fabia'en står på KW V2, og er forøvrig til salgs;) Fotograf: Håkon Røsok Arnljot Alle tre er norsk reg. ved den samme Skoda forhandleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3681 Skrevet Mai 4, 2011 Er en grunn til at den Ferrarien er legendarisk. Kunstverk på hjul spør du meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3682 Skrevet Mai 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3683 Skrevet Mai 4, 2011 Jaja enough allready Du har det motsattekjønn og så har du dette .... LAMBO Får det ikke råere enn det altså!!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3684 Skrevet Mai 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3685 Skrevet Mai 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3686 Skrevet Mai 4, 2011 Hvilke felger er det der? Var jo helt nydelige! Veldig OEM stil på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3687 Skrevet Mai 4, 2011 Hvilke felger er det der?Var jo helt nydelige! Veldig OEM stil på dem x2 hva slags felger er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3688 Skrevet Mai 4, 2011 Se bort ifra lista på støtfangere som mangler ??? kom igjen da, ligner jo 95% av ihjelrusta oppråna e36 som ruller langs veien? Med såååå mange fine eksemplarer av disse så er jo denne et elendig eksempel. Lokasjon og komposisjon matcher bilen men wtf. En skamsenka dynge er hva jeg får ut av bildet......... elendig fotograf, men RIKTIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3689 Skrevet Mai 4, 2011 ??? kom igjen da, ligner jo 95% av ihjelrusta oppråna e36 som ruller langs veien? Med såååå mange fine eksemplarer av disse så er jo denne et elendig eksempel. En skamsenka dynge er hva jeg får ut av bildet......... elendig fotograf, men RIKTIG! Tror ikke jeg kunne verdt mer enig der men alle har hver sin smak her en noe jeg syns er veldig rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3690 Skrevet Mai 5, 2011 Hvilke felger er det der?Var jo helt nydelige! Veldig OEM stil på dem x2 hva slags felger er dette? Ikke OEM "stil", men 100% OEM. Atheo heter den. The wheels are VW Touareg 5x130 ET60 9x19 all round on 215/35/19s. Running the same PCD adapters as Marc's Avant - 25mm front & 35mm rear. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3691 Skrevet Mai 5, 2011 Ikke OEM "stil", men 100% OEM. Atheo heter den. Vet du om det finnes flere bilder av denne? hele bilen altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3692 Skrevet Mai 5, 2011 ??? kom igjen da, ligner jo 95% av ihjelrusta oppråna e36 som ruller langs veien? Da bor ikke du i Norge. Med såååå mange fine eksemplarer av disse så er jo denne et elendig eksempel. Lokasjon og komposisjon matcher bilen men wtf. En skamsenka dynge er hva jeg får ut av bildet......... Skal jeg sende dem til deg for godkjenning først, eller? Poenget mitt er ikke å legge ut biler som du liker, så hva du får ut av det bildet eller ikke, det bryr meg lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3693 Skrevet Mai 5, 2011 Hate it or love it! I Love it!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3694 Skrevet Mai 5, 2011 Hate it or love it! I Love it!!! Jeg stiller i den andre enden av den skalaen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3695 Skrevet Mai 5, 2011 Hate it or love it! I Love it!!! er noe som ikke blir helt riktig for meg her også. mulig det er grillen sammen med badlooken som gjør det. synes også den var litt vel lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3696 Skrevet Mai 5, 2011 Hate it or love it! I Love it!!! Du som har photoshoppet eller Bårdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3697 Skrevet Mai 5, 2011 Vet du om det finnes flere bilder av denne? hele bilen altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3698 Skrevet Mai 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3699 Skrevet Mai 5, 2011 Du som har photoshoppet eller Bårdi? nei det er bilen til en kar jeg har snakka litt med fra tyskland hehe null photoshop her gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3700 Skrevet Mai 5, 2011 nei det er bilen til en kar jeg har snakka litt med fra tyskland hehe null photoshop her gitt ser jo at det er photoshop bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...