#3676 Skrevet Mai 6, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3677 Skrevet Mai 6, 2011 Får håpe moralpolitiet unlater å kommentere hvor farlig det er å ha en liten unge på akebrett bak en GTR i tettbebygde strøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3678 Skrevet Mai 6, 2011 HAHA ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3679 Skrevet Mai 6, 2011 Hehe! Tar den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3680 Skrevet Mai 6, 2011 http://jalopnik.com/5311819/bugatti-veyron-ticketed-in-california-going-210-mph%2B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3681 Skrevet Mai 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27720635 Føler dette er veldig riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3682 Skrevet Mai 6, 2011 Bilen selges selfølgelig med alle ombyggingene godkjent i vognkortet. Hvordan har de fått til det? Jeg kjenner ikke til SSP og BMW. Er dette "vanlig"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3683 Skrevet Mai 6, 2011 At SS får dette til har blitt vanlig ja. Skjønner det ikke! De er NØDT til å ha folk inside både her og der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3684 Skrevet Mai 6, 2011 Jeg misunner de ivertfall , og det er ikke ofte jeg gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3685 Skrevet Mai 6, 2011 Virker ut som om SSP får til alt, så det er nok noe "innabords"... De bygger ihvertfall pene biler - men ombygd er ombygd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3686 Skrevet Mai 6, 2011 Hvordan har de fått til det? Jeg kjenner ikke til SSP og BMW. Er dette "vanlig"? TÜV er svaret på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3687 Skrevet Mai 6, 2011 TÜV er svaret på det. Hadde jo en mistanke om det. Selv om ikke BT ikke er like konsekvente når man kommer med TÜV. Man hører jo mye rart, mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3688 Skrevet Mai 6, 2011 TÜV er svaret på det. Skjønner ikke hvordan det kan være svaret? Er jo folk her som har prøvd å gå igjennom tuv, men likevel får et helvete? Hvis SS har funnet en "enkel" måte å gjøre dette på som ikke innebærer at de betaler noen under bordet, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke deler det med resten av norge som sliter med dette! Vi får jo ikke godkjent større bremser engang, og de hadde jo sikkert fått godkjent en F1-motor i en gocart om de ville.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3689 Skrevet Mai 6, 2011 http://www.ssperformance.no/nb/godkjenning.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3690 Skrevet Mai 6, 2011 Siden dette primært er en bildetråd, kommer denne igjen. (Jeg regner med den er postet før.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3691 Skrevet Mai 6, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3692 Skrevet Mai 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3693 Skrevet Mai 7, 2011 (endret) Lotus Omega!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3694 Skrevet Mai 8, 2011 Photoshop eller ikke den var rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3695 Skrevet Mai 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3696 Skrevet Mai 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3697 Skrevet Mai 9, 2011 den omegan så kjent ut. Får han den kjørbar til 17 mai i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3698 Skrevet Mai 9, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3699 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg synes denne er veldig riktig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3700 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg synes denne er veldig riktig: Da skulle du vært i nabolokalet våres, står ett par sånne og noen Prinze der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...