#3701 Skrevet Mai 5, 2011 HAHAHA, du ser det jo t.o.m i toppen av bildet! Visste det, det var for stygt til å være sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3702 Skrevet Mai 5, 2011 Mye stygt som er sant dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3703 Skrevet Mai 5, 2011 (endret) Den hvite Corrado'en i mai-utgaven av Eurotuner er rå. Artikkel her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3704 Skrevet Mai 5, 2011 Foruten en Rallye-front som ser litt malplassé ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3705 Skrevet Mai 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3706 Skrevet Mai 5, 2011 Synes nedre delen av fronten minner meg om RS2 jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3707 Skrevet Mai 5, 2011 malplassé Mener du det franske uttrykket "mal placé"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3708 Skrevet Mai 5, 2011 Lavt skal det værra, samme åssen bil det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3709 Skrevet Mai 6, 2011 mere subaru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3710 Skrevet Mai 6, 2011 (endret) Jeg vet at hvis jeg kommer til å være så heldig å eie en STI en gang, så skal jeg ALDRI ta av vingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3711 Skrevet Mai 6, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3712 Skrevet Mai 6, 2011 Liker gamle pickups slik som el camino, ranchero o.l jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3713 Skrevet Mai 6, 2011 Får håpe moralpolitiet unlater å kommentere hvor farlig det er å ha en liten unge på akebrett bak en GTR i tettbebygde strøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3714 Skrevet Mai 6, 2011 HAHA ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3715 Skrevet Mai 6, 2011 Hehe! Tar den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3716 Skrevet Mai 6, 2011 http://jalopnik.com/5311819/bugatti-veyron-ticketed-in-california-going-210-mph%2B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3717 Skrevet Mai 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27720635 Føler dette er veldig riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3718 Skrevet Mai 6, 2011 Bilen selges selfølgelig med alle ombyggingene godkjent i vognkortet. Hvordan har de fått til det? Jeg kjenner ikke til SSP og BMW. Er dette "vanlig"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3719 Skrevet Mai 6, 2011 At SS får dette til har blitt vanlig ja. Skjønner det ikke! De er NØDT til å ha folk inside både her og der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3720 Skrevet Mai 6, 2011 Jeg misunner de ivertfall , og det er ikke ofte jeg gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3721 Skrevet Mai 6, 2011 Virker ut som om SSP får til alt, så det er nok noe "innabords"... De bygger ihvertfall pene biler - men ombygd er ombygd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3722 Skrevet Mai 6, 2011 Hvordan har de fått til det? Jeg kjenner ikke til SSP og BMW. Er dette "vanlig"? TÜV er svaret på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3723 Skrevet Mai 6, 2011 TÜV er svaret på det. Hadde jo en mistanke om det. Selv om ikke BT ikke er like konsekvente når man kommer med TÜV. Man hører jo mye rart, mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3724 Skrevet Mai 6, 2011 TÜV er svaret på det. Skjønner ikke hvordan det kan være svaret? Er jo folk her som har prøvd å gå igjennom tuv, men likevel får et helvete? Hvis SS har funnet en "enkel" måte å gjøre dette på som ikke innebærer at de betaler noen under bordet, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke deler det med resten av norge som sliter med dette! Vi får jo ikke godkjent større bremser engang, og de hadde jo sikkert fått godkjent en F1-motor i en gocart om de ville.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3725 Skrevet Mai 6, 2011 http://www.ssperformance.no/nb/godkjenning.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...