Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Siden dette primært er en bildetråd, kommer denne igjen. (Jeg regner med den er postet før.)

 

IMG_3042.jpg

 

IMG_4577EDSML.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0594.jpg

bilde.jpg

Lotus Omega!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photoshop eller ikke den var rå :D

 

pickup.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den omegan så kjent ut. Får han den kjørbar til 17 mai i år da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes denne er veldig riktig:

tss-side.jpg

tts-back.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes denne er veldig riktig:

 

Da skulle du vært i nabolokalet våres, står ett par sånne og noen Prinze der : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skulle du vært i nabolokalet våres, står ett par sånne og noen Prinze der : smil :

 

Hvis det er ekte TTS, så begynner de å bli verdt LITT : rolleyes En lignende til den på bildet gikk på auksjon i tyskland for ca. 85000.- Euro : eek :

(Den var riktignok superstrøken og hadde en del "riktige" deler, akkurat som den på bildet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er ekte TTS, så begynner de å bli verdt LITT : rolleyes En lignende til den på bildet gikk på auksjon i tskland for ca. 85000.- Euro : eek :

(Den var riktignok superstrøken og hadde en del "riktige" deler, akkurat som den på bildet)

 

Stemmer det, han ene naboen har solgt både biler og deler til Tyskland. Endel av delene han sitter på er så sjeldne at det ikke kan settes pris på engang...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis sin A4 B8 3.0TDI....

pat1p.jpg

 

:tilber::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis sin A4 B8 3.0TDI....

 

Ser de har "juksa" litt og lagt til korreksjonsfaktor, men 350hk/711Nm er det med originalturboen (GTB2260VK)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes detter heller er "du gjør det helt feil" (eller kansjke enda mer riktig : "du gjør det helt idiotisk")

 

Men, men, er jo mulig han ikke "bruker" bilen..

5658173329_15531cc36d_z.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den går på bagyard-luft, så tror ikke det er noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den går på bagyard-luft, så tror ikke det er noe problem :)

 

Static/coilovers på den der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han fjernet bagsa da? han har jo hatt bagyard på den.. men solgte framdemperne pga skulle ha nye oppgraderte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han fjernet bagsa da? han har jo hatt bagyard på den.. men solgte framdemperne pga skulle ha nye oppgraderte..

 

etter det jeg skjønte på tråden hass var det ikke luft :P men kan hende jeg ha lest totalt feil :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på de bildene der kjører han på coilovers/static ;) men han har hatt bags før og ser ut som han planlegger å sette de på igjen(kan hende det har vert no feil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.