#3951 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg ser virkelig ikke problemet.. Hadde selvfølgelig blitt sinna sjæl om noen hadde slædda inni meg, men sålenge alt går bra, no harm done.. Du har sikkert dine svin på skogen og, som de fleste av oss andre også har "men så lenge alt går bra". Joda, alt går bra så lenge det går bra. Når har ikke jeg aning på fart eller forhold på dette bildet, men er enig i at sladding kanskje kan holdes unna veier med trafikk, slik det faktisk er her (sett at ikke bilen som kommer i mot var med dere). En ting er at man kanskje har kontroll på sladden selv (men man kan jo Youtube litt, så finner man fort verdensmesterer som bare skulle sladde litt). En annen ting derimot, er at bilen som kommer i mot ikke har noe som helst aning om dine kunnskaper og om du har kontroll på det du driver med. Er det i tillegg en nervøs sjåfør (f.eks kvinnelig pensjonist som kjører hver søndag), kan det jo skape farlige situasjoner, uavhengig av sladdesjåførens mening. Denne er jo et fantastisk eksempel på en rett-frem-burnout som eskalerer litt i feil retning. (ja den er posta før, men den hører hjemme her og ble tatt med for å være litt on-topic) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3952 Skrevet Juni 1, 2011 Spesielt, men litt kult? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3953 Skrevet Juni 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3954 Skrevet Juni 1, 2011 Honda Odesseye med BMW Dæven jeg satt lenge og lurte på hva er dette var for en BMW. Jeg ser på meg selv som relativt oppegående hva gjelder bilmerker, men man kan jo aldri vite hva BMW finer på. Ta 5 GT som et eksempel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3955 Skrevet Juni 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3956 Skrevet Juni 1, 2011 Denne tråden er favoritt tråden min her på VACN. Men jeg ble forbløffet over å se at det var bare jeg som har tenkt på å takke trådstarteren! Slenger med en bil jeg synes var helt riktig. Så enkelt kan det gjøres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3957 Skrevet Juni 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3958 Skrevet Juni 2, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3959 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3960 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3961 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3962 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3963 Skrevet Juni 2, 2011 :glad::glad: Woooah...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3964 Skrevet Juni 2, 2011 Og så denne da, den er helt OK IMO men definitivt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3965 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3966 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3967 Skrevet Juni 2, 2011 Noen fra gatebil våler som jeg mener gjør det riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3968 Skrevet Juni 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3969 Skrevet Juni 2, 2011 Fra 12 sek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3970 Skrevet Juni 3, 2011 fy flate! er like rått å se hver gang når han kommer igjennom svingene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3971 Skrevet Juni 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3972 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg ser virkelig ikke problemet.. Hadde selvfølgelig blitt sinna sjæl om noen hadde slædda inni meg, men sålenge alt går bra, no harm done.. Du har sikkert dine svin på skogen og, som de fleste av oss andre også har trur de fleste som har havnet i ulykker i trafikken har håpet på at det går bra, før man sitter med sjegget i postkassa og noen øser bæsj på leggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3973 Skrevet Juni 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3974 Skrevet Juni 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3975 Skrevet Juni 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...