Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Jeg ser virkelig ikke problemet.. Hadde selvfølgelig blitt sinna sjæl om noen hadde slædda inni meg, men sålenge alt går bra, no harm done.. Du har sikkert dine svin på skogen og, som de fleste av oss andre også har :)

"men så lenge alt går bra". Joda, alt går bra så lenge det går bra. :)

Når har ikke jeg aning på fart eller forhold på dette bildet, men er enig i at sladding kanskje kan holdes unna veier med trafikk, slik det faktisk er her (sett at ikke bilen som kommer i mot var med dere).

En ting er at man kanskje har kontroll på sladden selv (men man kan jo Youtube litt, så finner man fort verdensmesterer som bare skulle sladde litt).

En annen ting derimot, er at bilen som kommer i mot ikke har noe som helst aning om dine kunnskaper og om du har kontroll på det du driver med. Er det i tillegg en nervøs sjåfør (f.eks kvinnelig pensjonist som kjører hver søndag), kan det jo skape farlige situasjoner, uavhengig av sladdesjåførens mening.

Denne er jo et fantastisk eksempel på en rett-frem-burnout som eskalerer litt i feil retning. :)

(ja den er posta før, men den hører hjemme her og ble tatt med for å være litt on-topic)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tumblr_lm36vq5bes1qzwiv8o1_1280.jpg?AWSA Spesielt, men litt kult? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Honda Odesseye med BMW

Dæven jeg satt lenge og lurte på hva er dette var for en BMW. Jeg ser på meg selv som relativt oppegående hva gjelder bilmerker, men man kan jo aldri vite hva BMW finer på. Ta 5 GT som et eksempel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden er favoritt tråden min her på VACN.

Men jeg ble forbløffet over å se at det var bare jeg som har tenkt på å takke trådstarteren! ;)

Slenger med en bil jeg synes var helt riktig.

Så enkelt kan det gjøres!

11073.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:glad::glad::glad::glad::jegtarn:

db2011au00769-smallo.jpg

db2011au00770-smallo.jpg

Woooah...... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så denne da, den er helt OK IMO :) men definitivt riktig : rock :

db2011au00771-smallo.jpg

126-bilder-woerthersee-2011-reifnitz-don

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra gatebil våler som jeg mener gjør det riktig :)

IMG_2294.jpg

IMG_2288.jpg

IMG_2291.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy flate! er like rått å se hver gang når han kommer igjennom svingene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke problemet.. Hadde selvfølgelig blitt sinna sjæl om noen hadde slædda inni meg, men sålenge alt går bra, no harm done.. Du har sikkert dine svin på skogen og, som de fleste av oss andre også har :)

: bh :

trur de fleste som har havnet i ulykker i trafikken har håpet på at det går bra, før man sitter med sjegget i postkassa og noen øser bæsj på leggen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.