#4251 Skrevet August 14, 2011 Er det ekte eller Rota Shakotan? Om det er det siste, så koster det ikke mye nytt heller:) Så hvis de er billige er de ikke kule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4252 Skrevet August 14, 2011 Jøss, hvordan fikk du tydet det ut av hva jeg skreiv, egentlig? Spurte et konkret spørsmål, så lov å svare på det jeg spurte om uten å være hoven, veit du;) Skremmene hvordan noen folk vrir om hver eneste ting man sier på dette forumet her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4253 Skrevet August 14, 2011 Ikke akkurat riktig tråd, men visste ikke hvor jeg skulle poste den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4254 Skrevet August 14, 2011 Jøss, hvordan fikk du tydet det ut av hva jeg skreiv, egentlig? Spurte et konkret spørsmål, så lov å svare på det jeg spurte om uten å være hoven, veit du;) Det er billigere å kjøpe brukte felger, det var derfor jeg nevnte det. Trodde ikke du var så hårsår Skremmene hvordan noen folk vrir om hver eneste ting man sier på dette forumet her... Så du setter meg i den båsen, altså? Da vil jeg gjerne ha en begrunnelse av deg, på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4255 Skrevet August 14, 2011 Er ikke hårsår, men jeg spurte deg et konkret spørsmål, hvorpå du svarte med noe som virket som en spydighet for min del. Ja, de er billigere brukte, men prisen for nye er ikke avskrekkende heller - derav mitt spørsmål om hvorvidt de var ekte eller ei. Du ser vel kanskje hvorfor jeg tolket det feil, når du nå forklarer hvorfor du skreiv det du skreiv? Ingen PM er nødvendig; forklaring står over her. Setter ingen i bås med mindre de setter meg i bås - som det da virket som du gjorde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4256 Skrevet August 14, 2011 Den der har du posta før massern Men ser fortsatt bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4257 Skrevet August 14, 2011 Tenkte meg det:p Verdt en repost uansett - utrolig hvor kledelige felgene er på bilen: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4258 Skrevet August 14, 2011 Du klarer ikke å trylle opp noen old school bilder av Golf 2 gjerne med gull/sølv farge som er sinnsykt lave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4259 Skrevet August 14, 2011 Lav nok, og fargen er vel lik som din også?: Var ihvertfall den første som poppet opp i hodet mitt:) Tråd på Vortex her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4260 Skrevet August 14, 2011 Nais, thanks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4261 Skrevet August 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4262 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4263 Skrevet August 15, 2011 mer ilder av den røde a6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4264 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4265 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4266 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4267 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4268 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4269 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4270 Skrevet August 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4271 Skrevet August 16, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4272 Skrevet August 16, 2011 Du klarer ikke å trylle opp noen old school bilder av Golf 2 gjerne med gull/sølv farge som er sinnsykt lave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4273 Skrevet August 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4274 Skrevet August 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4275 Skrevet August 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...