#4701 Skrevet Oktober 21, 2011 The fastest Audi in America 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4702 Skrevet Oktober 21, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4703 Skrevet Oktober 21, 2011 Godt og blandet Har du noen flere bilder/info av denne? Er det ekte carbon eller folie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4704 Skrevet Oktober 21, 2011 den er ekte carbon å heeeeele bilen er støpt i carbon helt syk bil! var i østerike i våres mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4705 Skrevet Oktober 21, 2011 den er ekte carbon å heeeeele bilen er støpt i carbon helt syk bil! var i østerike i våres mener jeg Er det bygger som har gjort det/spesial bestilt. Eller er det et firma som produserer og selger på bestilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4706 Skrevet Oktober 21, 2011 Er det bygger som har gjort det/spesial bestilt. Eller er det et firma som produserer og selger på bestilling? mener det er et firma i tyskland som har bygd hele bilen skal se om jeg finner link til siden dem jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4707 Skrevet Oktober 21, 2011 Var artikkel om denne bilen i PVW for ikkje så lenge siden, Bulgarsk (?) firma som har bygget den. Fant denne: http://www.rs-carbon.hu/ Er det bygger som har gjort det/spesial bestilt. Eller er det et firma som produserer og selger på bestilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4708 Skrevet Oktober 21, 2011 der var den ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4709 Skrevet Oktober 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4710 Skrevet Oktober 21, 2011 Var artikkel om denne bilen i PVW for ikkje så lenge siden, Bulgarsk (?) firma som har bygget den.Fant denne: http://www.rs-carbon.hu/ Hungary (.hu) er ikke Bulgaria. Ungarn grenser til Østerike. Mange frekke VAG derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4711 Skrevet Oktober 21, 2011 (endret) Type 44.. Godt likt? Fant tilfeldigvis youtube kontoen til eieren http://www.youtube.com/user/amdisthebest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4712 Skrevet Oktober 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4713 Skrevet Oktober 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4714 Skrevet Oktober 22, 2011 Har du lagt denne gule i riktig tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4715 Skrevet Oktober 22, 2011 Har du lagt denne gule i riktig tråd? Ka som er feil då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4716 Skrevet Oktober 22, 2011 Har du lagt denne gule i riktig tråd? Det er vel opp til hver enkelt å bedømme? OT: too lazy to upload on photobucket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4717 Skrevet Oktober 22, 2011 Det er vel opp til hver enkelt å bedømme? Seff... Syns det var helt feil jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4718 Skrevet Oktober 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4719 Skrevet Oktober 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4720 Skrevet Oktober 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4721 Skrevet Oktober 22, 2011 dønn lik Henning Solberg sin jo sett den en del ganger i Spydeberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4722 Skrevet Oktober 23, 2011 Polo TDI knuser BMW E30 med M5 motor:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4723 Skrevet Oktober 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4724 Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste disse, men bestemte meg for at det måtte bli her (ja jeg vet at de ikke er en bil akkurat men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4725 Skrevet Oktober 23, 2011 (endret) Hahahaha MMMM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...