Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

 

4 syl rødblokk :) 6,85s 1/4 MILE

 

Har bra med pulver han Krister ja, han prøvde med 5kg+ ladetrykk litt senere i år.. Men det gøyeste av alt, er at de er livredd bilen jeg er crew chief på.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bra med pulver han Krister ja, han prøvde med 5kg+ ladetrykk litt senere i år.. Men det gøyeste av alt, er at de er livredd bilen jeg er crew chief på.. :)

 

ikke umulig det, men synes uansett det står respekt av å få 1.303hk v9000rpm / 1150nm v 7000rpm (ladetrykk 3,8) ifra ei gammel rødblokk :) ikke store motoren i drag sammenheng det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om dette er en repost men jeg poster det alikevel :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snubler over noe snop her på forumet stadig vekk :)

 

dsc93931.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

First of all, the engine now had around 1100 crankshaft horsepower as the car had dynoed out at 962 Wheel H.P. and 600 Pounds Feet Wheel Torque. That was at 32 pounds of boost pressure.

 

Utrolig at de klarer de hastighetene med "bare" 1100 hk. Trodde du måtte godt over 1500 for å nå de hastighetene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang girkasse og bra aerodynamikk :D Wwwwwwwwwweeeeeeeee : fis :

 

First of all, the engine now had around 1100 crankshaft horsepower as the car had dynoed out at 962 Wheel H.P. and 600 Pounds Feet Wheel Torque. That was at 32 pounds of boost pressure.

 

Utrolig at de klarer de hastighetene med "bare" 1100 hk. Trodde du måtte godt over 1500 for å nå de hastighetene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om dette er feil, men jeg syns det var kult:

 

31_-928392683_xl.jpg

 

Ligger flere kule her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1c3eedf0d28ad2ebda16c329d158fb10id6f0d.j

 

 

Historien bak bildene er jo enda bedre..Han kjørte en konkurranse med at den som først kunne møte han der han var kunne få drifte med lamboen;) Var en heldig blogg leser som rattet den der rundt en dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig at de klarer de hastighetene med "bare" 1100 hk. Trodde du måtte godt over 1500 for å nå de hastighetene.

 

Bugatti Veyron trenge 1001 hk for å dra litt over 400 km/t. Den store Audien har litt mer luftmotstand. Den trenger 1100 hk for å dra 390 km/t.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"LITT" mere luftmotstand ja. Kan ikke helt sammenligne aerodynamikken på den Audin med en Veyron da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god dose med mye ymse fra stancenation. Mye av det her ser bra ut, men kunne kanskje hatt en litt annen camber/ET/senk, men men.

 

317215_256797777703849_106576446059317_7

374249_261246487258978_106576446059317_7

391687_263489743701319_106576446059317_7

308605_267856756597951_106576446059317_8

376757_269201339796826_106576446059317_8

386333_279258102124483_106576446059317_8

393251_280523528664607_106576446059317_8

408940_281622515221375_106576446059317_8

384818_281646835218943_106576446059317_8

386691_282834615100165_106576446059317_8

381518_281985955185031_106576446059317_8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.