Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Ja, men hva så? Jeg driter i det (for å si det rett ut), og det tror jeg de andre som har sett videon gjør også: rolleyes 60-160 går jo ikke akkurat treigt, så ubrukelig er den neppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men hva så? Jeg driter i det (for å si det rett ut), og det tror jeg de andre som har sett videon gjør også: rolleyes 60-160 går jo ikke akkurat treigt, så ubrukelig er den neppe.

 

Helt klart perfekt for raske rundetider på en rask bane og mye übergromme deler :) Var ikke meningen å hisse opp noen.

 

Har sansen for biler som ikke er bygget på kompromisser, og det er en stk FET Evo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syke satan til bil.. s4, s2. vr6t osv... Ta dere ei bolle..... : rock :

 

Her i landet/skandinavia/europa går det nok mye s4, s2, vr6t, så da blir det kanskje litt eksotisk med en evo. Tenk litt på hvor mange det er ellers i verden, da er ingen av bilene eksotiske lengre ;)

 

Og for ikke å gå off-topic:

 

398160_10150544089555789_175836540788_88

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Static, H&R coilovers

Touareg Atheo 19x9

 

:drool:

 

20u4kyf.jpg

2ecjc4w.jpg

287drba.jpg

o6xsh3.jpg

x3ti6v.jpg

212v5hv.jpg

156328m.jpg

28mpe20.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart Golf 2 m/ senk, hjul, lykter og litt attåt.. Ingen syke greier, bare drit koslig i mine øyne.. :)

DSCN0066copy.jpg

 

* Kanskje minus potta, bildet er vel noen år gammelt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger denne her også, for det var fantastisk morsomt! Rune-André Georgsen lufter firmabilen på Vålerbanen : rock :

 

Legg merke til baklengs inngang i noen svinger og snurring på målsletta :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger denne her også, for det var fantastisk morsomt! Rune-André Georgsen lufter firmabilen på Vålerbanen : rock :

 

Legg merke til baklengs inngang i noen svinger og snurring på målsletta :D

 

 

 

det såg jo helt fantastisk gøy ut! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det! :D Beste var jo se alle som stod fast bare fangern eller et hjul var i snøfonna, men de 7-8 gangene vi var utenfor kjørte vi bare utpå igjen :D ene gangen var vi vel 10 meter på utsiden av fonna :P: rock :

 

DSC_1249.jpg

 

DSC_1274.jpg

 

DSC_1288.jpg

 

DSC_1299.jpg

 

4x4 ferdighetene her er HELT RIKTIG! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 1 hillclimb, her snakker vi turtall :tilber:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekk med logo og noen blanke ringer i grillen så er vi der.

 

sportecrs3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel nesten litt lov til å legge denne i tråden her :P

 

VhidRT.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger denne her også, for det var fantastisk morsomt! Rune-André Georgsen lufter firmabilen på Vålerbanen : rock :

 

Legg merke til baklengs inngang i noen svinger og snurring på målsletta :D

 

 

Hahahahahha: haha :

 

Jævli bra satsing!!!! Hva har du gjort med den stakkars TDI motor`n ? :P Woootcher & poffer i ett sett jo : smil :

 

You made my day!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen er helt syk! :tilber:

 

Men han må jo være helt dust han som kjører! Man kjører ikke en bil i sånne hastigheter uten sikkerhetsbelte!: bh :

 

Ikke for å si noe dumt her, men i slike hastigheter har det fint lite og ingenting å si. I teorien hvis man får bom stopp fra 70km/t så er innmaten mos uansett. Så det er mange mirakler ute å går i hverdagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å si noe dumt her, men i slike hastigheter har det fint lite og ingenting å si. I teorien hvis man får bom stopp fra 70km/t så er innmaten mos uansett. Så det er mange mirakler ute å går i hverdagen...

 

Det hjelper nå hvertfall i rally o.l. så da hjelper det vel på veien også?!

Krasjer man uten sele så blir man kastet rundt som ei filledokke inni bilen og blir grønnsak!

Det er hvertfall min teori! :)

 

også litt topic:

 

eda70c20740d660da2449bfd6fe14acc.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.