#6351 Skrevet Mai 9, 2012 Er det bare meg, eller er USA Jetta GLi en innertier? Syntes den er knalltøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6352 Skrevet Mai 9, 2012 Er det bare meg, eller er USA Jetta GLi en innertier? Syntes den er knalltøff! Tja. jeg syns den fronten ikke funker i hele tatt. Stående tåkelys så langt ut gjør at fronten ser veldig høy ut. Samt at honeycomb grillen får samme effekten. Nei Eurolook'en er fetere syns nå jeg. Meeeen. Tar gjerne et sett med usa frontlykter, vil ha markeringslysa der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6353 Skrevet Mai 9, 2012 Tja. jeg syns den fronten ikke funker i hele tatt. Stående tåkelys så langt ut gjør at fronten ser veldig høy ut. Samt at honeycomb grillen får samme effekten. Nei Eurolook'en er fetere syns nå jeg. Meeeen. Tar gjerne et sett med usa frontlykter, vil ha markeringslysa der Ikke enig. Hele den GTi inspirerete pakken og sammen med motoren gjør dette til en knallbil i mine øyne. Som gammel Bora eier så hadde dette vært midt i blinken for meg. Og så til $27.000... Milde moses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6354 Skrevet Mai 9, 2012 Er det bare meg, eller er USA Jetta GLi en innertier? Syntes den er knalltøff! Den er lik i USA og Europa Men ja, den er knalltøff. Synd den ikke blir laget som stasjonsvogn... Nei, Golf Stasjonsvogn er ikke det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6355 Skrevet Mai 9, 2012 Den er lik i USA og Europa GLi tilby's vel ikke i Europa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6356 Skrevet Mai 9, 2012 Tok en rask litt unøyaktig importkalkulasjon, og en GLi kan fåes inn i landet for 360 000 NOK, og da snakker vi 207 000 i avgifter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6357 Skrevet Mai 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6358 Skrevet Mai 9, 2012 GLi tilby's vel ikke i Europa? Tenkte på Jettaen generelt... I motsetning til Passat som er helt forskjellige biler i USA og Europa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6359 Skrevet Mai 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6360 Skrevet Mai 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6361 Skrevet Mai 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6362 Skrevet Mai 11, 2012 Er lov med litt flaks noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6363 Skrevet Mai 11, 2012 Bestefaren til Ludacris jeg spotter på 1:39? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6364 Skrevet Mai 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6365 Skrevet Mai 12, 2012 Noe litt utenom det vanlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6366 Skrevet Mai 12, 2012 Det er mange som har prøvd å lage pickup av Boble, men få lykkes. Denne så ganske riktig ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6367 Skrevet Mai 12, 2012 Norsk bil dette. Eier brukte noen på å krangle den godkjent hos BT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6368 Skrevet Mai 13, 2012 Lånt fra Vortex-tråden, men sikkert ikke alle som følger med på den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6369 Skrevet Mai 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6370 Skrevet Mai 13, 2012 Takk til Porsche klubben Norge for tidenes start på dagen!!! FUCK ME!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6371 Skrevet Mai 13, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6372 Skrevet Mai 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6373 Skrevet Mai 13, 2012 Drømmebilen ble observert i Reifnitz i over i går Audi A6 by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6374 Skrevet Mai 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6375 Skrevet Mai 13, 2012 Takk til Porsche klubben Norge for tidenes start på dagen!!! FUCK ME!!! Uff.. Blir helt uvel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...