#651 Skrevet Januar 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Januar 9, 2010 mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Januar 10, 2010 hmm, veldig like disse golf3, men ulike skiltnr(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Januar 10, 2010 For en feit golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Januar 10, 2010 Pen Passat CC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Januar 10, 2010 Noen til av CC`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Januar 10, 2010 Litt for smooth for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Januar 10, 2010 Vil påstå at denne er absolutt heelt riktig: Mulig at den hadde vært enda råere uten scoopet, men når man leser denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=176133 er det ikke tvil om at den har motor som kan rettferdiggjøre dette Fikk ikke akkurat mindre lyst på RS4 igjen, nå som det suget hadde begynt å roe seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Januar 10, 2010 Snakk om å ødelegge en Passat CC innvendig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Januar 10, 2010 Noen til av CC`n her kjenne jeg at jeg ble rørt innifra når jeg så denne hjerterørende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Januar 10, 2010 Pen Passat CC Mye jobb i den bilen der(ikke min smak), men hvorfor i all verden har de ikke fjerne dekselet for det avtagbare hengerfeste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Januar 11, 2010 Synes cc'en ser helt teit ut, den der altså. Blir så dumt når den er en halvmeter lavere bak enn fremme, og planer som en båt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Januar 11, 2010 Synes cc'en ser helt teit ut, den der altså. Blir så dumt når den er en halvmeter lavere bak enn fremme, og planer som en båt. Du må nok pusse brillene litt. Saken er jo nettopp den at ikke hjulbuene har samme høyde fremme og bak. Men bilen ligger jo i vater. Men forstår hva du mener med at det burde være hjulbuen som skal ligge likt i forhold til dekk/felg, og ikke at bilen er i vater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet Januar 11, 2010 CC`en falt i smak, Alt utenom lokket til hengerfestet, stoffet som dem har sydd inn i interiøret likte jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet Januar 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet Januar 14, 2010 Har ikke ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet Januar 14, 2010 SINNSYK Jetta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet Januar 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet Januar 14, 2010 Er ikke forhjulet i lufta på det første bildet der???? (den svarte Lambo`n) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet Januar 14, 2010 SINNSYK Jetta! Eneste som jeg ville gjort annerledes er lik felg bredde/ET foran og bak, ellers: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet Januar 14, 2010 Den svarte Lambo`en der. Er ikke det den som har 9G i akkslerasjon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet Januar 14, 2010 Eneste som jeg ville gjort annerledes er lik felg bredde/ET foran og bak, ellers: rock : Akkurat det liker jeg, men det har alltid plaget meg at den Jettan har pre 88-dører og 90-fangere. Original lakk har den vel også, etter hva jeg husker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet Januar 15, 2010 (endret) Er ikke forhjulet i lufta på det første bildet der???? (den svarte Lambo`n) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...