#826 Skrevet April 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet April 8, 2010 AWESOME! Flere bilder? KLIKK! KLIKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet April 8, 2010 Faen de nyeste STiene er böse med litt jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet April 8, 2010 De nye er böse med litt jobb, mens de gamle er böse originale;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet April 10, 2010 De nye er böse med litt jobb, mens de gamle er böse originale;) Enig, men fy flate denne var grom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet April 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet April 14, 2010 Den Civic'en var HELT riktig! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet April 14, 2010 Brodern til Anders Wenås her inne sin bruksbil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet April 15, 2010 et par biler med bags.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet April 15, 2010 Digger Rotiform sine felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet April 15, 2010 Brodern til Anders Wenås her inne sin bruksbil... Liker den der jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#837 Skrevet April 15, 2010 Merker jeg har litt lyst på Bimmer igjen . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#838 Skrevet April 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#839 Skrevet April 15, 2010 slenger inn denne!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#840 Skrevet April 16, 2010 mere med bags 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#841 Skrevet April 16, 2010 Merker jeg har litt lyst på Bimmer igjen Veldig mye som er riktig med denne bilen:) Utseende, LYD og ikke minst 7:22 fullrunde på Nordschleife: rock : (Søk på "Loaded" og "record" på tuben.) Her kommer et par bilder i årets farger, tatt på en trackday på Nordsløyfa forrige helg. Det er synd at lyden ikke kan legges på her for den gir meg gåsehud på hele kroppen!! (Har sett den live på Ringen:) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#842 Skrevet April 16, 2010 Merker jeg har litt lyst på Bimmer igjen Eyy, det er stygt å friste sånn! Neste gang jeg skal ha meg Bmw, så skal det være E46 M3! Og forhåpentligvis ikke så mange årene til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#843 Skrevet April 16, 2010 Hele denne tråden er så rett, ivertfall i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#844 Skrevet April 16, 2010 Grillen til den røde Skodaen er jo HELT feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#845 Skrevet April 16, 2010 Grillen til den røde Skodaen er jo HELT feil... På ingen som helst måte er den feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#846 Skrevet April 16, 2010 Grillen ser ut som lepper med for mye silikon i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#847 Skrevet April 16, 2010 Grillen ser ut som lepper med for mye silikon i. Haha! Sant sant! Synst faktisk bilen var mer ¨rett¨ på den første siden i tråden jeg men? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#848 Skrevet April 16, 2010 Går her i byen den. Pen bil til å være skoda holdt jeg på å si Mor og far hadde en slik en i 2000 mener jeg å huske, mye småfeil og litt kjip kvalitetsfølelse i de. Den er sjeldent å se skitten ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#849 Skrevet April 16, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#850 Skrevet April 18, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...