#1576 Skrevet Oktober 3, 2010 Info om felg/senk på den a8'en? En slik A8 er drømmen altså! ligner på Kranze Bazreia, men mener de eikene er litt mere vridd... MEGET lekker bil! '04 Audi A8L, Oyster Grey9x20" med 225/30 foran og 10x20" med 235/35 bak. Aner ikke merke og modell Skal være original luftsenk med drop links og vagcom triksing. Men mener jeg leste på et forum at han hadde byttet ut alt mot noe nytt. Klarer bare ikke finne det igjen, så mulig det var en annen bil. Må vel nesten være AME SHALLEN AX dette, ser ganske så identiske ut som de Rune Jacobsen har brukt på sine A6er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1577 Skrevet Oktober 3, 2010 En av stiligste bilene VW har laget spør du meg! Heilt enige! Bare litt synd de er fwd og ikke rwd/4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1578 Skrevet Oktober 3, 2010 Flere som har trykket på linken i tråden til træen ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1579 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1580 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1581 Skrevet Oktober 3, 2010 Likte denne og jeg, dog helst andre felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1582 Skrevet Oktober 3, 2010 Better like this.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1583 Skrevet Oktober 3, 2010 Mens vi er inne på Caddy... man får ikke det bedre en Anders sin! GJETT om jeg har siklet lenge etter den da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1584 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1585 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1586 Skrevet Oktober 3, 2010 Mens vi er inne på Caddy... man får ikke det bedre en Anders sin!GJETT om jeg har siklet lenge etter den da!! Du er ikke alene om siklinga! Den caddyen er bare HELT riktig, håper den blir min en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1587 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1588 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1589 Skrevet Oktober 3, 2010 Selv synes jeg ikke det er spes fint når felgkanten kommer kant i kant med skjermbue eller lengere opp. Pluss når felgene sitter midt under bilen. men tøffe biler ellers:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1590 Skrevet Oktober 3, 2010 Selv synes jeg ikke det er spes fint når felgkanten kommer kant i kant med skjermbue eller lengere opp. Pluss når felgene sitter midt under bilen. men tøffe biler ellers:) Respekterer alle sine meninger jeg. Men denne tråden er ALT for full av slike komentarer om senking.. Noen liker moren, andre liker dattera.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1591 Skrevet Oktober 3, 2010 Er som oftest enig i bilene du poster Joachim, men denne minner meg mest om dette: Og jeg er generelt ikke glad i "to-dørs pæla" som de kaller det i Østfold. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1592 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1593 Skrevet Oktober 3, 2010 Så jo nå at min navnebror over meg hadde lagt denne ut før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1594 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1595 Skrevet Oktober 3, 2010 Info om felg/senk på den a8'en? En slik A8 er drømmen altså! AME Shallen heter felgene hvertfall... Japsefelger såvidt meg bekjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1596 Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) jobba på nye bygget til SS preformance idag mye riktig som sto der også !! sorry for skriveleif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1597 Skrevet Oktober 4, 2010 må si jeg likte denna fikk ikke youtube tingen til å virke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1598 Skrevet Oktober 4, 2010 Respekterer alle sine meninger jeg. Noen liker moren, andre liker dattera.. Og noen (meg) liker begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1599 Skrevet Oktober 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1600 Skrevet Oktober 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...