#1926 Skrevet November 7, 2010 For en slitsom film å se på! Jeez:p Syns denne satt bra. Kjørbar høyde, og uten luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet November 7, 2010 Har man ikke epelepsi får man det i hvertfall av den filmen der. jisez. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet November 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet November 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet November 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet November 9, 2010 FAEN så lyst jeg hadde hatt på rocco om de hadde komt med 4wd..... Men går helt vekk for min del pga det. Og nei, jeg driter i at FWDen sikkert fungerer bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet November 9, 2010 Svarer OT til den andre OT uttalelsen til Mats, hvorfor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet November 9, 2010 Likte denne jeg! så nå er det bare for resten og hate... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet November 9, 2010 Flere bilder av denne?? A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet November 9, 2010 FAEN så lyst jeg hadde hatt på rocco om de hadde komt med 4wd..... Men går helt vekk for min del pga det. Og nei, jeg driter i at FWDen sikkert fungerer bra Er bare å kjøpe seg litt deler på eBay, så har du jo fort det. Mener at oppskriften er omtrent sånn; Passat R36 motor og diff Golf R32 bensintank og mellomaksel Småtteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet November 9, 2010 Er bare å kjøpe seg litt deler på eBay, så har du jo fort det. Mener at oppskriften er omtrent sånn; Passat R36 motor og diff Golf R32 bensintank og mellomaksel Småtteri. bare å levere den fra seg sammen med $150.000+ til HPA 640hp Twin turbo 3.6L VR6 with 4-Motion AWD DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet November 10, 2010 En av mine favoritt-3ere gjennom tidene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet November 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet November 10, 2010 En av mine favoritt-3ere gjennom tidene.. Pen og clean bil !! Vet du hva felger det står på den ? Kan se ut som noe Porsche-greier,hvis det er en US-bil slik det ser ut så har han fjerna sml,her i Europa gjør vi det motsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet November 10, 2010 Fyy f å rå den Roccoen er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet November 10, 2010 Pen og clean bil !! Vet du hva felger det står på den ? Kan se ut som noe Porsche-greier,hvis det er en US-bil slik det ser ut så har han fjerna sml,her i Europa gjør vi det motsatt Aner ikke hva de heter (kunne sett ut som Image-hjul men jeg vetta faen),her er iallfal flere bilder av bilen på samme hjula.. Bilen er fra Hawai'i (mao en USA-bil), men har euro-fangere.. Selv syns jeg de amerikanske fangerne er fæle men.. Alt annerledes er ikke bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet November 10, 2010 Aner ikke hva de heter (kunne sett ut som Image-hjul men jeg vetta faen),her er iallfal flere bilder av bilen på samme hjula.. Kan se ut som en eller annen type Lorinser-hjul? Tøff bil, iaf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet November 10, 2010 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...