#1 Skrevet August 21, 2008 Har klart og fått lekasje ut bak der hvor drivakselen går ut av differensialen bak på venstre side.. er det mulig og bare bytte en simmering.. eller hvordan fungerer dette? Legger ved noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 er det denne? NR.10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Sjå på bildeside 525-20 Der er nr. 18 tetningsring på venstre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 Sjå på bildeside 525-20Der er nr. 18 tetningsring på venstre side. okei, kreves det noe spessial verktøy for og bytte tetningsringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2008 veldig fint arbeid faktisk å bytte disse. bytta de i vinter på begge sider, 20 min per side på bukk. og ikke noe spesial verktøy på disse. Mvh Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2008 veldig fint arbeid faktisk å bytte disse. bytta de i vinter på begge sider, 20 min per side på bukk. og ikke noe spesial verktøy på disse. Mvh Stian S flott, har bukk ja burde kanskje bytte begge når man først er igang da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2008 ferdi, klarte og bruke 4 timer på garasjegulvet.. den ringen satt jo som Stein men men, fikk bytta den og olja, så satser på at det blir bra nå... Fra møller fikk jeg Castrol Manual TAF-X dem sa de brukte samme bak som på girkassa.. håper det funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...