Anbefalte innlegg

Eneste jeg har for hånda er det jeg fikk av han jeg kjøpte den av..Ser ikke så veldig ulik ut i dag heller, har ikke begynt med karosseriet enda så..

Men bilen er rett og fin, ingen bulker eller noe. Bare litt rustsveising, sparkel og lakk som skal til.

Alt av lister og slikt som er fjernet fra bilen følger med, samt en del annet ekstra.

P5030071.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det frister veldig med et prosjekt, å denne er jo egentlig litt perfekt som "nybegynner-prosjekt", bare for å lære seg litt tekniske og mekaniske måter å gjøre ting på.. :)

Hvordan ser bilen ut innvendig? hvordan ser motoren ut? tegn til noen lekkasjer eller større feil i motorrommet?

Har en kompis som har hatt et prosjekt, å den bilen sku jeg gjerne hatt.. å han er max nybegynner.. :)jeg har hjulpe han ganske mye da jeg har hatt tid siden jeg ikke har hatt noe på gang med min bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forresten, hvordan motor står i bilen? trur du bilen kan kjøres med prøveskilt til Tromsø?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.2 liter 5 sylindra 136hk.. mekanisk innsprut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forresten, hvordan motor står i bilen? trur du bilen kan kjøres med prøveskilt til Tromsø?

Interiøret er okei, men litt arbeid er det for å få det helt tipp topp også.

Når jeg var og henta bilen startet den ikke, og hadde dårlige bremser, men som jeg skrev så skiftet jeg bremser hele veien rundt.(Originale Brembo-skiver såklart)

Etter jeg fikk fiksa det som gjorde at den ikke gikk kjørte jeg den selv fra Trondheim til Hammerfest uten problemer. Gikk finfint i 120-130 gjennom Sverige hele veien.

Motoren drar utrolig godt og er i veldig god stand. Lite eller ingen svetting å se.

Kan ordne bilder av det meste til seriøst interesserte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut :)

Må vurdere tid, penger og plass før jeg kan si noe om kjøp eller ikke.. kommer sikkert til å bli endel penger på den bilen til slutt, og ikke minst masse tid.. :) Det verste er plassen. har ikke så stor plass til å holde på, vis jeg ikke kan kapre litt plass i værskte til Tom bakland.. elr en av naboan.. hold på me garasjebygging, men trur ikke d blir særli plass til å ha bil ståanes dær konstant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å ta kontakt hvis det blir aktuelt. Har vært mange som har tatt kontakt allerede, men bilen står i gården til jeg sier noe annet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye skal du ha for den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden verden er full av kjipe folk tror jeg heller jeg rygger bilen inn i garajen og lar den stå der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden du ikke vil forhandle så vil du vel ikke selge, så da er jo den saken grei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden du ikke vil forhandle så vil du vel ikke selge, så da er jo den saken grei.

Mulig det er jeg som har misforstått, men å selge bilen ferdig EU-godkjent og påskiltet er jo ikke å selge bilen som prosjekt...Det står klart og tydelig at det er et prosjekt, og da har jeg selvsagt ikke tenkt å legge ned masse arbeid i den selv før jeg selger den, da beholder jeg jo den heller..Derfor selger jeg den ikke for 20 000,- ferdig med skilt..Den er verdt mer enn som så, selv om den ikke har skilt. Jeg skal klare å selge delene for mer enn 20 000,- til og med..

Så da er den saken grei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen solgt :(

Havner i Asker i løpet av kort tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.