#1 Skrevet August 22, 2008 Hei Dere med s2, s4 og 200 20v som har "custom" eksos, kan dere si litt om hvilket merke dere evnt har og erfaring med anlegget. Dere med 200 20v. Hvem skaffer og pris?. NB! Gjennom jobben kan jeg nok få sveisa anlegg, men skulle da ha hatt detaljert tegning med mål og vinkler etc, så jeg slipper å skru av original anlegg å bruke som mal. Noen som har til 200 20v? (Mål, lengder og vinkel er vel kanskje lik på alle type 44?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2008 BN-Pipes har til 200 20v.. Husker ikke om CAC har fått laget det ennå, men sjekk.. Ellers kan eksosverksteder lage.. Og detaljert tening med mål og vinkler tror jeg ikke du får tak i... Kjøp ferdig 3" DP, monter den, ha bilen på bukk, og jobb deg bakover... Du trenger et par bend bare.. 60grader tenker jeg, under bakstillinga.. Ellers ere raka rør.. Hadde 3" på min med to små potter.. orginal DP.. MASSE fin lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...