Montere bremser på golfen, stemmer listen?

Anbefalte innlegg

Skal bytte bakbremsene på golfen og etter å ha bladd i haynes boka så trenger jeg følgende:

2 fastnøkler til å løsne boltene som holder klossene

Nye bolter

Nye bremser og skiver

Gummihammer vis skiver skulle sitte godt

Bremsestempelverktøy 129,00 kr fra biltema

jekk og bukker..

stjerneskrutrekker

Noe til å binde opp calipteren så ikke den henger etter bremseslangen

Noe mer jeg mangler på den lista? Hvor får jeg tak i de boltene? fant de ikke hos mekonomen. Hvilke bremser og skiver skal jeg gå for? Trenger ikke noe racing greier da man har 100 ponnier og 15''. Vanlig mekonomen skive og mintex klosser?

Brekket tar ikke på høyre så da er det vel store sjanser for at jeg bør bytte calipteren der? Meeeen da må jeg vel også lufte? : klø :

Flere tips\råd å komme med? Ble litt mange spørsmål dette, men takker for svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klosser, skiver, fastnøkler, sikkert en skrutrekker.. + alt det andre som du må ha...

Bruk bare vanlige mekonomen skiver og klosser ja. Ikke noe problem!

Om brekket ikke tar, kan klossene være utslitt, eller wiren ryki.. HVis du bytter caliper'n må du lufte ja.. Ingen som kan hjelpe deg og vise deg litt altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klosser, skiver, fastnøkler, sikkert en skrutrekker.. + alt det andre som du må ha...

Bruk bare vanlige mekonomen skiver og klosser ja. Ikke noe problem!

Om brekket ikke tar, kan klossene være utslitt, eller wiren ryki.. HVis du bytter caliper'n må du lufte ja.. Ingen som kan hjelpe deg og vise deg litt altså?

Men trenger man å bytte de boltene egentlig?

Wiren har jeg ikke tenkt over.. Neh, kjenner jo ikke folk med interesse for å skru bil så her må det bare bli learning by doing. Men er da ikke så mye som kan gå galt vel..? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp skiver på biltema og mintex klosser fra en annen selger!

har samme kobinasjonen forran på golfen. funker fjell. ikke noe vondt i de biltema skivene, de har hatt et hardt liv :) og er fortsatt i full vigør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.