#1 Skrevet August 22, 2008 Hei Jeg har en Golf 4 1,9 TDI Så når jeg kjørte hjem fra jobben i dag begynte gløde lampa og blinke så i instruksjons boka at det betydde motor feil. koblet meg til med vag-com og søkte etter feil. fikk en feil kode på 00741 - Brake pedal Monitoring 27-00 - IMplausiel Signal Noen som kan hjelpe meg med dette eller er kan ikke dette han noe med den lama som blinker. men under vilket kategori ligger denda i vag com.... MVH Mats Hegna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2008 Nesten litt flaut men greit og meddele dette til dere også kan jo være noen adre som kommer borti det samme og ikke vet hva det er. Grunden til at gløde lampa blinket var fordi sikringen til bremselyset var gått.. Mvh Mats Hegna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2008 Bremselys bryter??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 he he greit og lese alt før jeg svarer!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2008 Bremselys bryter??? Takk for svar jeg det kunne vel sikkert vært den også. Men denne gangen var det sikkeringen. Tenkte faktsik på den først men målte på den og den så ut til og virke. Takk MVH Mats Hegna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...