Hjelp! død Digifant ! (g60)

Anbefalte innlegg

Mornings godtfolk

Hadde ett lite uhell med turboprosjektet, under lagringsperioden har det kommet vann inn i hjernen og dannet seg ett eget økosystem aka RUST ... :(

I denne anledning er jeg på jakt etter en ny Digifant til corrado G60 eller Golf G60

Samme hvilket delenummer, bare den har mapsensor.

Noen som vet hvor jeg kan få tak på en ny?

Eller noen som har en liggende til salgs?

PM / SMS 95998309

På forhånd takk.

-Rune.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, lov og ta feil=) bra det ordnet seg=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, lov og ta feil=) bra det ordnet seg=)

Klandrer deg ikke:p

Fant hjerne i Bergen 20.00 fredag, hadde den i Tr.Heim 12.00 lørdag, slå den:P

(uten å sende den med post/tollpost osv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he det må jeg si er veldig bra, åssen sende du den da? løpt for og hente den du da eller? he he:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he det må jeg si er veldig bra, åssen sende du den da? løpt for og hente den du da eller? he he:D

Har ett søskenbarn som studerer der nede, og han hadde en kompis som skulle hjem med fly lørdags morgen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ganske bra he he,men bra det gikk i boks,=) har du gjort mye med bilen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ganske bra he he,men bra det gikk i boks,=) har du gjort mye med bilen da?

Tja , endel... ;p

For å si det sånn, det er bare vindusviskerarmene som står igjen som urørt/orginalt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpas jah, hørtes bra ut=) har lit lyst til og kjøpe golf 1 eller 2 prosjekt, bygge bakhjulstreker, men tror nok jeg ikke har råd til noe prosjekt enda siden motor koster jo en del he he, men bra noen gjør noe ut av disse bilene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.