#1 Skrevet August 22, 2008 Noen som har satt i S6 ratt, 3 eika airbag i en A6 C4? Trenger man noe mer enn rattet og sleperingen? Ser at rattkappa har utsporet for firkant slepering holder. Slik 3 eika har. OG, ombygg til S6 front. trenger: Støtfanger, skjermer.. panser? og komplett bremser noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2008 (endret) Skal du gå fra Audi 100 til S6 look? Da trenger du nye lister rundt båt med klips. Tlpasse sleperingen på rattet for å få det til å passe (Dremel). S6 front med nye fester foran og på siden. A6/S6 panser. A6/S6 lykter - eller bytte glass om du har linselykter fra før. Blinklyslykter også. S6 skjermer. A6/S6 bakfanger. S6 refleksplate bak. Bremser. Høyre speil - selv om det ser helt jalla ut Eventuelle breddelister bak selv om ikke alle S6 leveres med det Da tror jeg du er i mål utvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2008 nei, feil i signaturen min. handlet meg A6 C4 tdiq så: S6 skjermer, S6 frontfanger, Bremser foran komplett med fjærbein. Har fikset ratt, refleksplate og S6+ grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 Ratt med sleperingplata som sitter fast i rattet - bare å bytte fra 4 til 3 eiker på A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2008 ja det jeg og mente. Så at rattkåpa hadde 4kant utfresning til sleperingen. Takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...