#1 Skrevet August 23, 2008 Har kjøpt meg rs2 bremser til s2n, så prøvde jeg å montere de men skiva tok i når jeg stramma til kaliperen til adapteren, hva er galt her? har jeg feil skive? Noen som har dele nr på skiva jeg skal bruke? mvh andré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 Shimse ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 må jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2008 Hvilke deler bruker du? Regner med du bruker RS2 braketter, men er det de store eller små RS2 kaliperne, og i så fall hvilke skiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2008 Hm de er ganske store så er nokk de store kaliperene, 441615301aa delenr på skiva, fikk brakketen me caliperene så er nokk rektige kan finne ut av delenummer, har bilde og om du gir meg tlf nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2008 Er det feil innpress eller for stor diameter som gjør at skivene tar borti? 441 615 301 AA er delenummeret til A6/S6/A8 skiver (314 x 30 mm) som ofte brukes sammen med de små RS2 kaliperne. Til Big Reds/993TT kaliperne er det vanlig å bruke de større A8/S8 skivene (323 x 30 mm). Disse har delenummer 4D0 615 301 F. Audi delenummer på Big Reds kaliperne er 8A0 615 105 K / 106 K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2008 (endret) om jeg sender deg bilde av det kan du se om det er de store eller små? Her er bilde : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110159&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2008 skiva blir trykt fremmover mener jeg det var når jeg strammer så den går skjeiv ut ifra navet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2008 Stramma skiva idag intil navet det virker som skiva er for stor å tar i kaliperen , bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2008 Da må du space ut kaliperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2008 Okai , men er dette ett vanligt problem når en monterer disse eller er det enkelt tilfelle (dvs noe ikke stemmer). Har det noe infatning på bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 26, 2008 Her har me nogen bilde av probleme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2008 Brakettene er lik på big reds og smal reds, så det er nok skiven din som er noen mm for stor. jeg kjører bigreds med s6+ skiver som er 323mm Det er sikkert like store skiver du har her om du har minste rs2 bremsene. Da vil skiven knipe i kallipteren. Dette vil ordne seg med noen skims eller et par nye skiver mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2008 okai , hm spørst om jeg ikke må prøve først å lage en liten shims som dekker flata på braketten? Men hvordan blir dette da spørst hvor mye jeg må shimse mtp blir farligt når det kommer så lite med gjenger at den kan knekke feks ved kraftig nedbremsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 27, 2008 okai , hm spørst om jeg ikke må prøve først å lage en liten shims som dekker flata på braketten?Men hvordan blir dette da spørst hvor mye jeg må shimse mtp blir farligt når det kommer så lite med gjenger at den kan knekke feks ved kraftig nedbremsning? Lengre bolter i 12.9 kvalitet. Men skiver er ikke så fryktelig dyrt da. jeg betalte 1000 pr skive hos mekonomen. kan ikke forstå at 314 skiver skal vær dyrere enn 323. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 27, 2008 Så jeg har 323 skiver å skal egentligt ha 314 skiver er det sånn å forstå? De boltene er det porche shit eller bare få noen vanlige i 12.9 kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2008 problem solved 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...