#1 Skrevet August 23, 2008 Noen som har byggd om baksete fra Avant/coupe til en Sedan? noen som vet hvor mye arbeid dette er? eller om det er noen som vet om noen som har gjort dette? er joså si umulig å få tak i skinn interiør til Sedan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 var jo en i kjøp/salg delen som hadde skinn til B4... hvis det var B4 da:P Avant å montere inn i sedan er det flere som har gjort med små ombygg. Men vet ikke hvordan. coupe får du ikke til å passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 var jo en i kjøp/salg delen som hadde skinn til B4... hvis det var B4 da:P Avant å montere inn i sedan er det flere som har gjort med små ombygg. Men vet ikke hvordan. coupe får du ikke til å passe. Ja, det er det interiøre jeg tenker på, men det er til en Avant. men ser for meg at det ikke skal være så veldig mye ombygging, alt er vell mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 siteputene er tykkere, så er det festeanordninga siden setet er delt. Dra på huggern å få tak i et gammelt baksete fra avant så ser du fort hva du må gjøre:) Har forresten komplett baksete liggende fra S2 avant. satin med quattro skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2008 siteputene er tykkere, så er det festeanordninga siden setet er delt. Dra på huggern å få tak i et gammelt baksete fra avant så ser du fort hva du må gjøre:) Har forresten komplett baksete liggende fra S2 avant. satin med quattro skrift. Ok, er skinn jeg er ute etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...