baksete fra Avant til en Sedan

Anbefalte innlegg

Noen som har byggd om baksete fra Avant/coupe til en Sedan? noen som vet hvor mye arbeid dette er? eller om det er noen som vet om noen som har gjort dette? er joså si umulig å få tak i skinn interiør til Sedan..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jo en i kjøp/salg delen som hadde skinn til B4... hvis det var B4 da:P Avant å montere inn i sedan er det flere som har gjort med små ombygg. Men vet ikke hvordan. coupe får du ikke til å passe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jo en i kjøp/salg delen som hadde skinn til B4... hvis det var B4 da:P Avant å montere inn i sedan er det flere som har gjort med små ombygg. Men vet ikke hvordan. coupe får du ikke til å passe.

Ja, det er det interiøre jeg tenker på, men det er til en Avant. men ser for meg at det ikke skal være så veldig mye ombygging, alt er vell mulig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siteputene er tykkere, så er det festeanordninga siden setet er delt. Dra på huggern å få tak i et gammelt baksete fra avant så ser du fort hva du må gjøre:) Har forresten komplett baksete liggende fra S2 avant. satin med quattro skrift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siteputene er tykkere, så er det festeanordninga siden setet er delt. Dra på huggern å få tak i et gammelt baksete fra avant så ser du fort hva du må gjøre:) Har forresten komplett baksete liggende fra S2 avant. satin med quattro skrift.

Ok, er skinn jeg er ute etter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.