Anbefalte innlegg

Skulle skifte topppakning på bilen( s4 2,2tq 92 mod). Da vi fikk av toppen var den sprukket på flere plasser: gråter : Dermed ingen vits å sette denne på igjen, og dermed kommer spørsmålet mitt. Finnes det noen plasser jeg kan få kjøpt ny toppen, som er billigere enn møller?? Regner ikke med det har noe for seg å lete etter brukt topp da jeg har hørt om flere om som har hatt samme problemet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjøpte S2 sedanen min , var det akkurat kjøpt ny topp..... , og han hadde kjøpt den i tyskland :)

Husker ikke prisen , men den var ikke SÅ avskrekkende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen anelse om hos hvem han kjøpte den? Er ikke så vanvittig god i tysk ser du: klø : derfor er det vanskelig å lete pån nettet etter ny..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å ringe rundt til f.eks krb og estuning osv, de har som regel diverse liggende da de driver myye med 20vt. tipper iallefall at de skaffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kjøpe brukt 7A topp? Disse passer vel over og er ganske like, bortsett fra at de har vassere kammer, eller er det ikke plass til kamsensoren der?

De har vel som regel levd et roliger liv enn AAN også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha meg en telefonrunde på mandag til de som du nevner:) fant en på ebay som solgte overhalt topp til ca 1000 dollar. Det er vertfall verdt å sjekke opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha meg en telefonrunde på mandag til de som du nevner:) fant en på ebay som solgte overhalt topp til ca 1000 dollar. Det er vertfall verdt å sjekke opp..

Du må gi oss en tilbakemelding her om du finner noen i det store utland som skaffer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tom topp koster ca. 2350 Euro her i Tyskland. På komplett topp med alle ventiler, nye kammer, tetninger, pakninger og lignende er det derimot bytteordning, så den koster bare ca. 2700 Euro, men da må man levere inn sin gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen internett side jeg enkelt kan bestille dette fra i tyskland?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.