#1 Skrevet August 23, 2008 Som topic sier Hvem og hvor? Bilen er en golf v. Erfaringer synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 Som topic sier Hvem og hvor?Bilen er en golf v. Erfaringer synspunkter? Automote gjør det vet jeg. Ellers så tror jeg superstyrling gjør det også. Men automote har vell mye erfaring med valsing:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 Automote gjør det vet jeg. Ellers så tror jeg superstyrling gjør det også.Men automote har vell mye erfaring med valsing:) Akkurat ja..kansje man skulle ta kontakt med Automote og forhøre seg litt:P Har du URL? Takker for svar:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 Fannt URL..har sendt de en mail så får vi se hva de svarer:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...